Tuesday, June 01, 2004

::: Hari Yang Meletihkan :::

Assalamualaikum...

Bertemu lagi...perghh...penat betul hari ni..banyak urusan kat sana sini. Naik bank turun bank...naik ofis turun ofis...susah tul...banyak betul benda nak buat...perut keroncong...dok ingat nak makan jer..sedangkan kerja tak abih lagi nie...dah sibuk nak diisi...makan? Aku lom makan lagi rupenya sejak pagi tadi...aduhhh...cam ner leh luper?

Semalam tengok rancangan Ratu Sehari kat Astro Ria..best...pengacara dia si Maya Karin...Pontianak Harum Sundal Malam punya heroin...hehehe..pontianak malaya la kiranya...hehehe..seram gak tengok muka dia..berbalik pada rancangan tu...memang best...memperagakan busana perkahwinan...memang cun..hehehe..bila tengok baju cam tu...mula la nak perasan kan...hehehe..lambat lagi maa...lom sedia lagi!

Hmmm...mak aku sedang sibuk layan kucing-kucing dia kat luar tuh...dok mandikan kucing dan kandang mereka sekali...hehehe...nak kata banyak..memang banyak 'anak-anak' mak aku nie...tak terkira banyaknyer...sampai aku pun tak larat nak jaga...nasib baik semua dalam kandang...kalau tak pening aku layan depa nie...nakal giler...tak per...meriuh rendahkan lagi rumah aku nie...hehehe...kalau tak sure sunyi jer...sebab dah tinggal berdua kan...

Okeh laa...aku pun ada banyak benda lagi nak buat nie...see ya...bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...