Monday, June 28, 2004

Gastrik...Bola...Jerebu...Demam...Batuk...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...aku rasa ni coretan aku yang pertama setelah hampir 3 minggu aku tak menghadap blog aku sendiri. Tak der masa...tu jer la alasan yang aku ada buat masa ini.Tapi memang aku tak der masa pun sekarang nie. BZ giler. Then last week aku tak der laa sakit pun..saja la nak pi klinik...sebab aku selalu rasa semacam jer...rasa macam jantung aku tersepit jer...so, aku risau gak lar ngan kesihatan aku tuh...aku pun pegi check laa kat klinik..aku masuk setelah dipanggil...yang kelakarnya...doktor tu baru je letak stetoskop dia kat aku...dia terus cakap aku nie GASTRIK..isk isk isk..aku ni ada rupa ker gastrik...rasanya asyik mencekik jer..hehehe...badan aku pun bukannya kurus meleding...makin montel @ comel @ tembam...aduhh..tak faham aku doktor tuh...dah tu aku kena cas sampai RM30 lak tuh...chehh...aku rasa sejak aku makan ubat gastrik yang dia bagi tu...aku jadi sakit perut lak sejak akhir-akhir nie.Tak nak lar aku pegi lagi sana...takut lak aku...hehehe...

Minggu bola...malam tido tak menentu...tapi bukan aku tengok bola pun...bola tengok aku biasanya...hanya satu perlawanan jer yang aku tengok sampai separuh masa pertama...lepas tu yang lain hanya 20minit jer yang aku larat...dah masuk tido..bukannya dapat tido nyenyak lak tuh...nyamuk lak gigit sana sini...abih bengkak badan aku dibuatnyer..terpaksa la tido pakai stokin untuk mengelakkan digigit nyamuk..hehehe...

Last week...negera kita lak dikejutkan dengan isu pembakaran di Sumatera...memang teruk gak...kalau tak tengok berita sure aku tak tahu ada jerebu...sebab aku pun heran kenapalah bila aku keluar rumah..semacam jer keadaan di langit..kelabu jer...rupa-rupanya jerebu dah melanda...patut laa tekak rasa semacam jer...dan disebabkan rasa semacam ni laa aku jadi batuk & demam...pergh...demam dah okeh...tapi batuk tu memang tahap sampai batuk kering lak...sakit tekak yang amat...sampai naik semput aku bila batuk..huhhh...dahsyat tu...hehehe..anyway aku dah okeh la setakat nie...

Okeh laa...lenkali aku story lagi ek kat korang...byee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...