Wednesday, June 09, 2004

~:: Fear Factor ::~

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...aku ni bukan la baru lepas tengok Fear Factor pun...hehehe...tapi aku memang dalam ketakutan..ketakutan untuk menghadapi hidup..tak tau cam ner...aku rasa aku ada banyak masalah..bertimbun masalah aku datang dan pergi...yang pasti hanya datang...yang pergi belum lagi ada rasanya...tak tau lar...banyak fikir sangat, sakit kepala aku dibuatnya...

Minggu ni jer aku rasa macam susah hati jer...sakit hati pun ada...tak tau nak citer macam mana kekadang...nak mula di mana pun tak tahu...nak akhir di mana pun aku tak tahu jugak...di mana salahnya? Ntah laa...aku kena kaji lagi dengan lebih mendalam lagi nie ...hmmm...kena buat research dalam masalah sendiri pulak aku nie...

Okeh laa..aku stop dulu..nanti ada idea aku sambung lagi...otak tengah kering tahap cipan dah nie...aduh aduh... ntah ler labu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...