Wednesday, June 09, 2004

~:: Bila Gila Bola ::~

Assalamualaikum...

Hmmm...Lagi 4 hari jer EURO 2004 akan mula...perghh..tak sabar aku nak tengok nie...tapi ada ke masa nak tengok nie...semester dah mula dah nie..rasa-rasa macam tak der jer masa nak jenguk TV nanti...ntah laa..tapi kena study maa..teruk aku kali nie...sebab short sem kena laa kejar..kejo yeop kejo..hehehe..karang aku lak yang tercicir kan..susah susah...

Tadi aku tgk berita TV3..ada berita pasal Lintasan Planet Venus...dapat gak la tengok kat TV...nak tengok guna teropong tak der lak...aku pun baru tau pasal benda ni dari berita..kalau tak sure tak tau...nasib baik aku tiap-tiap hari tengok berita...kekadang bosan gak tengok berita..sebab ada jer berita kes Norita tuh...aduh..tiap-tiap hari lak tuh...kekadang malas dah nak dengar...ntah laa...mungkin sebahagian boleh dijadikan iktibar...kes bunuh sana sini pun dah makin banyak...takut lak aku...yer laa..mak aku pun dah bising...jangan jalan sorang-sorang ler..apa la..memang betul laa..tapi nak buat cam ner kalau dah kena jalan gak sorang-sorang..aduh...ntah laa..

Okeh laa..byee..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...