Saturday, June 05, 2004

~:: Cuak aku dibuatnyer ::~

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmmm...lega rasanya dapat online lagi nie...bukan apa...semalam computer aku ada problem...tak leh nak bukak IE langsung..cuak aku..lepas tu asyik hanged jer..tension lak aku dibuatnya...ntah laa..tapi anyway semuanya dah settle lar..nasib baik laa..kalau rosak ker..mampuih laa nak pi betulkan balik kan...

Apa lagi ek nak story? Tadi makan kat satu restoran kat Seri Manjung...Restoran Kuning...boleh laa tahan sedapnya...tapi tension tul...aku ni dok makan nasi campur ngan mak aku...aku dah order air dah masa sebelum nak makan..tapi malangnya air minuman kami sampai sesudah nasi campur aku abih dalam pinggan...apa daa...tercekik aku...mintak kali ke-2 baru air kami sampai...sampai aku pun minum lar...tawar abih air tuh...aku mintak sirap...macam rasa minum air masak jer...sabo jer le...isk isk isk..ni laa orang Melayu...bila orang lain bukak restoran..dia pun sibuk bukak gak..nak berlawan la gak...tapi bila dah bukak..kali pertama jer KUALITI jaga..tapi lelama KUALITI langsung haprak...isk isk isk...

Hmmm...okeh laa...aku nak pi lepak tengok TV...ada citer hindustan nie...hehehe...okeh...see yaa..babaiiii....

Assalamualaikum wrth wbkth...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...