Wednesday, September 24, 2008

Aku dan Nikon CoolPix Ku....

Assalamualaikum wrth wbkth..

Waktu dah dipenghujung Ramadhan dah nie...hari nie buka di luar lagi..pegi makan Teppanyaki...kat Bukit Bintang..saja laa, sebab dah lama tak pekena Teppanyaki...jadi tekak terasa nak makan...kaki pun melangkah la ke sana....

Semalam...buka puasa dengan beberapa kenkawan Multiply....makan kat Seoul Garden, Plaza Pantai, Kerinchi...Best..next time bleh la pegi lagi..puas makan...kenyang giler....sib baik balik rumah tak jadi naga..sebab dah kenyang..sib baik bleh bangun g sahur esoknyer...hehehe...cuma tak bergambar jer..ralat sket jer laa...next time...okeh...

Ok..sambung balik...pasal pegi Bukit Bintang....dah sampai ke sana...terus pusing-pusing..hati tetiba terdetik untuk mencari kamera untuk raya..hehehe...ntah lee....tapi memang dah berkenan sekian lama...so, masuk terus ke FOTOKEM...nampak dah berkenan..duit dah ada..apa lagi...jalankan laa kan...tunjuk punye tunjuk...terus amek Nikon CoolPix S210..color pink tau..heheheh....ok la tu...nak beli mahal-mahal pun malas...tunggu DSLR jer terus kan...nanti laa...hajat tu pun aku nak laksanakan tahun depan kot...hehehe..tunggu rezeki lain plak kot...
Nie la dia...comelkan....

Hmmmm....esok last day aku keje...lusa (Jumaat) aku dah cuti...sampai laa aku masuk keje balik 6 Oct nie...hehehe..seminggu gak la aku cuti...hehehe...aku tgh syok makan kuih raya laa kot kat umah nanti...harap badan still maintain beratnyer lepas raya nanti....diet dah hilang dah plak nanti...hehehe...esok nak kemas meja + fail yang sama waktu dengannya...kang bersepah plak meja...rimas aku.. biar balik cuti meja kemas je kan..

Ok laa...aku nak kemas barang nak bawak balik...esok semua tugasan kena siapkan termasuklah mengemas barang-barang...jadi senang...pagi Jumaat jam 10am aku dah bertolak balik ke Lumut...doakan aku selamat pergi dan selamat pulang untuk beraya...okeh...

Ok...Good nite...Selamat Bersahur buat semua....chowww...

Wassalam...

1 comment:

Hatiku said...

hati2 memandu. semoga selamat sampai dan balik. jangan masuk dalam list ops sikap 17.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...