Tuesday, September 16, 2008

Kawan Lama....Hari Ini.....dan Esok....

Assalamualaikum...

Hi semua..hari nie hati aku berbunga-bunga rasanya....yer laa...mana taknye...pagi tadi terima satu SMS...dari seorang sahabat lama...sejak zaman persekolahan ..zaman sekolah rendah tau...tetiba dia sms...terkejut dan gembira...lama tak berjumpa...kami berganti berita...Alhamdulillah...syukur pada Allah kerana menemukan aku dengan teman-teman ku...dapat kembali menjalinkan sillaturrahim yang sekian lama terpisah...dan dapat plak berita sorang lagi teman yang bakal melangsungkan perkahwinan selepas Aidilfitri ini..Alhamdulillah...segera ku kabarkan pada teman-teman lain...semoga persahabatan sentiasa utuh dan tidak ditelan zaman...

Hari nie sampai awal kat Wangsamaju...tunggu hubby..dia tiba lewat...kami memang bercadang nak pegi pasar malam Melawati saja..nak beli nasi kat makcik yang amek nombor giliran tu..memang nasi dia best..terutama nasi minyak dia...dan ayam goreng kriuk kriuk dia...heheh ..tu hubby aku yg bagi nama...hehehe...tapi memang makcik tu meniaga halal laa...sebab semua lauk pauk dia sedap...bayangkan kalau amek nombor sampai dekat 100 orang dah..fuhh dahsyat...tapi aku amek nombor pun dah no 94...giler ramai pelanggan dia...dia tak meniaga kat Bazaar Ramadhan...sesak lagipun bazaar Ramadhan kat Melawati tu..sesak nafas aku..harga pun berpatutan..Nasi Minyak lauk Ayam Goreng baru RM3.50 saja...murah kan...kalau tempat lain mau aku dah kena pauuu..huhu..tak sedap plak..nie memang sedap...

Esok aku kena keje plak....Nuzul Quran....KL kena keje...adehhh...bosan tul...rasa nak tido jer saat nie...tadi pagi sampai awal...aku bantai tido kat ofis...dari kul 8.00am - 9.00am...hahaha...lama gak..sejam tu..hehehe...lepas tu waktu lunch pun aku tido lagi...cover tido..kalau tak memang aku tak cukup tido...kul 4am dah bangun...mana taknyer..eeee...penat laa kan...esok hubby cuti..dia pun banyak benda nak uruskan...then mungkin sambung cat rumah la kot..aku tak laa..kena keje.siapkan keje...minggu depan dah cuti...perghh..CEPATnyer...minggu depan dah 26 Sept..aku balik kampung dah time tu..hehe..tak sabar..

Apapun...minggu depan kena buat persiapan sepenuhnya before balik ke kampung..bayar bil-bil..sebab dah gaji dah time tu...then kemas barang yang nak bawak balik...periksa sekali lagi keadaan kereta...hehehe...pam angin tayar kereta dan spare tyre sekali..untuk kecemasan kan...semua kena pastikan dalam keadaan sempurna..listing pun aku dah siapkan dah...senang..tinggal tanda je nanti..tul tak?

Ok laa..nak pegi tengok drama Ku Milik Mu..hehehe :) kat TV3..lawak gak...tapi sakit perut lak..nak p memerut la kot..hehehe...tataaaaa..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...