Thursday, September 27, 2007

Perut Oooh Perut...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm.....Perut? Adehhhh...dari malam semalam dah buat hal...tak tau laa..rasanya pasal sambal pada Nasi Kerabu yang aku beli semalam..hubby pun kena sama walaupun dia beli nasi berlauk lain sebab dia pun dapat sambal yang sama...memang sah disebabkan sambal tu...adehhh...nie memulas..tapi kalau ke toilet...tak de apa pun...buat penat berlari-lari je...hmmm...kalau tak kerana balik dah lambat...tak de nye aku nak membeli..terpaksa...

Balik je sampai lebih kurang jam 6.20pm...balik je terus masak lauk sket untuk sahur...jadi malam aku tak yah laa nak masak gi...masak yang simple2 jer le...malas nak masak yang complicated sangat...kalau hujung minggu bleh blaa masak yang best2....semalam aku sempat masak sayur campur sos tiram & sardin goreng lada...hehehe..jadi laa..lagipun lauk untuk sahur jer...

Semalam memang aku penat & ngantuk giler...tengok CSI pun aku dah tak faham...sebab dah mamai le....tau tau dah terpejam mata..then terkejut dek jam loceng pagi tadi ...semalam tido kat ruang tamu lagi...sebab kipas kat bilik buat hal...panas..jadi kami tido je kat luar...senang nak bangun sahur gak...

Esok...aku cuti...yeaaa...nak balik Lumut...rindu Ibu...esok dapat gak berbuka puasa ngan Ibu..rindu masakannya...walaupun bertiga je...tetap meriah macam masa ayah masih ada...balik nie cadang nak masak soto...hehehe..untuk berbuka...ibu kata dah siap beli bahan...so, tinggal masak je laa..senang jer tu...beli rasa tak puas....then tak sedap....beli sampai RM2.50...tapi nasi impit dalam soto ada 4 ketul je...cehhh sabo je laa..jual dah le mahal...isi sikit je...tak ikhlas tul meniaga...payah cam nie..dah tu tak sedap...ntah hape2...baik buat sendiri...lagi baik...

Balik nie mesti aku sibuk....nak kemaskan barang untuk balik esok..aku naik bas jam 1.30pm..hehehe...sebelum tu..aku ada interview...nak pi pagi2..harap dapat laa..sebab aku dah lama tul tak pegi interview...ada laa dekat 3 tahun...hehehe...skill masih ada....tapi tak tau bleh pakai ke dak...heheheh...harapan terhadap interview nie memang tinggi..sememangnya aku mengharapkan kejayaan untuk interview ni...hehehe...doakan saya berjaya ek.....

Ok laaa....ada keje nak diselesaikan dulu sebelum cuti esok....so, ok laa....chow...nanti aku update lagi Ahad nanti..byee...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...