Tuesday, September 11, 2007

Kisah Baju Raya...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmm...lama tul aku tak posting blog yg aku tulis sendiri...selalu letak benda lain ...macam-macam aku letak...merepek-repek je kekadang...nie aku saja laa buat posting Pra-Ramadhan kan...hehehe...anyway, Puasa is around the corner...2 days to go...still counting the days...tak sabar menanti Ramadhan...cakap pasal Ramadhan..sah laa raya plak lepas tu kan...semua everything pasal raya mesti keluar laa....baju raya..langsir raya...etc...aku pun tak larat nak senaraikan...

Tahun nie kiranya puasa kedua aku berdua dengan dia...tahun kedua juga menyambut Aidilfitiri...tiada perubahan...langsir pun aku malas nak buat (tak buat laa...aku upah kat mak aku buat langsir je..heheh)...kuih jauh sekali...tahun nie misi buat kek jer...hehehe...nak try kek lapis plak..tahun lepas aku dah explore kek coklat...hehehe...lebih mencabar kan...harap ok la tu...

Raya tahun nie di KL...raya kedua @ ketiga baru aku balik rumah mak aku...uuwaa..tak bestnye raya di KL..bosan!!!!!!!! Apa yang ada...adehhh...tak pe laa..giliran KL..nak buat cam ner kan...KL pun KL laa...as long aku raya ngan kek aku dah le...hehehe...rumah kena kemas bagai nak rak laa cam nie...sebab raya di KL...takut laa kan ada orang datang...hehehe...kena laa prepare...

Hmmmm...stok puasa pun aku dah siapkan dalam peti ais...jadi senang...tak yah laa membeli lagi...bukan apa...time bulan pose nie laaa orang semua macam tak sabar...tak kira laa..kat jalan raya...atau pun kat Bazaar Ramadhan..kalau kat Bazaar Ramadhan tu macam kebulur pun ade..tolak-tolak orang...macam tak makan sebulan aku nengok...apa daaa...nie ke nikmat pose yang depa nak....berbelanja macam orang gile...pelik tul....

Okey laaa....nak waktu lunch dah...heheh..nak siapkan keje yg banyak nie...saja taip blog sebab bosan tengok nombor yang banyak dari tadi...sampai naik julingbijik mate nie ha..hehehe..okies..choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...