Tuesday, September 25, 2007

Diari Hari Ini....

Hmmm..semalam kawan aku sms...sorang member sekolah aku telah selamat bersalin baby girl ...anak kedua..hmmm...semua dah beranak pinak...aku lak biler lagi? Hmmm...ntah le...lom ada rezeki lagi...tak pe laa..sabar je laa kan..apapun aku tumpang gembira atas kelahiran 'anak-anak buah' aku tu....hehehe

Rutin hari nie macam biasa...cuma aku baru lepas mengemas meja aku...nak buang apa yg tak patut...persediaan untuk chalooooooooo...hahahah...saja je laa...aku bawak balik barang yang tak pakai dah..malas laa letak kat ofis...semak jer....

Semalam dah pi beli tiket bas...confirm Jumaat nie aku balik Lumut...semalam dah call ibu...dah habaq nak balik Jumaat nie..siap dah pesan...nak asam pedas pari...hehehe...sedap siot...aku ske mak aku nyer asam pedas gik...hehehe tak sabar nak menikmati asam pedas tu...heheh...

So, far sepanjang Ramadhan nie..aku tak de laa berbuka puasa di restoran or hotel lagi....aku lebih selesa berbuka di rumah le...cuma baru pi umah Long & umah mentua aku last week....this week aku nak lepak umah ibu lak..hehehe..tak sabo nak balik...

Ok laa...nanti sambung gik..sibuk sket...tapi sempat gak jenguk Multiply & BDN...hehehee Okay lee...nanti sambung gik diari hari ini...okeh...chow........

Wassalam.....

Zaman SPM 1997

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...