Tuesday, October 12, 2004

Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadhan

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi...jumpa lagi setelah lebih kurang seminggu tak online. Maaf laa ek...bz jer memanjang kalau balik ke KJ...biasa la...ada jer kerja nak buat kan...kalau dok umah lain sket...ada la banyak masa nak surf sebab memang senang nak connect internet...hehehe...kalau kat sini susah sket lar...

Hmmm..lagi beberapa hari lagi nak puasa...wooo...tak sabar rasanya nak mula puasa...tak tau apa agenda puasa nie. Kalau dapat kerja best gak...leh lar nak shopping raya nie...nie memang tengah sengkek giler nie..hehehe..nak beli apa raya nie? Aku sendiri pun tak tau...kasut hari tu elok lagi...tak yah beli lar..masih cun lagi...baju pun elok lagi...tak yah la rasanya...semua masih okeh...baju masa aku jadi pengapit okeh lagi...hehehe...kira orait lar kan...

Aku tak tau nak buat apa hari nie...lepak jer sorang-sorang kat umah...semalam berjalan pi IKEA...beli barang sket...dok carik mangkuk comel tuh...geram masa tengok dalam catalog IKEA tuh...tu pasal pegi carik...hehehe...barang lain kalau nak beli...tunggu dah keje lar...mau bengkok tulang aku kalau nak beli semua..hehehe...mahal gak..tapi kualiti ada lar kan...IKEA..world of ideas...semua rekaan kreatif...

Ingat sat gi nak kuar jap...pegi kedai gambar...nak pegi ambil gambar yang aku pi cuci semalam...alar...gambar kucing aku jer...bukan apa...saja nak pos kat makcik aku...dia minat sangat ngan kucing-kucing aku tuh...maklum jer le...semua kucing aku cun-cun belaka..hehehe...alaa..kalau korang nak tengok gambar kucing aku..kan ada belambak dalam photo album aku tuh...view jer kat sana kay...

Okeh laa...aku nak tunggu member aku nie...dia beli barang sket...petang ni kami nak masak lontong...perghh...sodap...belum raya dah buat lontong...hehehe...jangan jealous...kami ada rendang nie...so, tu pasal nak masak lontong...dah macam raya lak...buat kuah kacang sket...perghh...kalau ada satay lagi best...hahahah...semua benda nak sumbat dalam perut jer...hehehe...anyway...SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA buat semua member-member ku sayang...adioss...amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...