Wednesday, January 23, 2008

Kala Malam....

Assalamualaikum wrth wbkth..

Semalam aku kuar ofis lewat sket..jam 6.15pm..normally aku keluar sharp ...on time jer..tapi sebab tunggu hubby..aku keluar lewat sket laa..singgah umah Long sebab nak ambil barang kat umah dia...pas tu pi Ampang Point....saja jejalan..then pi makan...Balik umah pun sampai dekat jam 9.30pm gak la....singgah sana sini...letih..tu yang tak online..hehehe...tengok bulan terang & bulat malam tadi...bulan penuh rupanya..tapi memang cantik dari selalu....nampak awan berkepuk...macam empuk jer...heheh...

Hari ni seharian lepak...tak de buat apa...tengok tv jer....hubby plak kena keje..hampeh tul...aku konon nak ajak pi jejalan...tapi dia kena keje plak..sabo je laa...tak pe laa...aku melepak jer laa...petang baru masak...makan sorang pun tak best..jadi aku masak makan malam petang jer la..masak Sambal Tumis Sotong & Tempe Goreng Sos Tiram...jadi laa...pas tu makan ngan Salad & Seleri...ok la tu..cuma tak buat sambal belacan jer..malas plak tadi...hehe..jadi laa..simple je...malas nak masak yg complecated...

Okeh laaa....nak surfing2...then dongar lagu Anuar Zain..hehehe...tengah angau balik...heheheh ...okiess..chow....

Wassalam.....

p/s: Selamat Bekerja lepas cuti Thaipusam...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...