Friday, January 25, 2008

Hari Ini....

Assalamualaikum....

Letih macam semalam...walaupun hari nie balik jam 5 petang....tapi aku sampai umah macam biasa..sebab tunggu bas sampai berjanggut...dari kul 510pm...sampai 545pm baru ada bas..so, sampai LRT sekitar jam 6pm..ok laa..tapi sampai kat Wangsamaju macam biasa laa..630pm...adehhh..macam-macam jer..pas tu semua kereta macam orang giler..drive dengan tak berhemah..pelik aku orang Malaysia nie....semua nak cepat...laju cam ner pun...kat depan aku gak...aku bawak pun ikut speed..tengok keadaan jalan raya sibuk...takkan nak laju plak....tension jer...

Tiba kat depan Melawati....aku nak pi pam tayar kereta...jadi masuk laa Melawati..lupe plak...lom kul 7pm..kalau 7pm baru aku lalu situ biasanya...sebab budak sekolah dah tak de..jadi tak jem...nie jem...pas tu ada lagi manusia yang tak sabar...masuk kiri dan kanan....sama jer...jalan tu jem..awat laa tak sabar sangat..pelik tul aku...bawak kenderaan ikut suka tangan nak pusing jer...rasa nak lenyek orang cam nie ngan steam roller je....abih citer..hehehe...

Ok laa...ada nyamuk lak bilik nie..nak sembur sembur jap...heheh...okiesss..adehh gaataiiinye..nyamuk nyamuk...okies...choww....

Wassalm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...