Thursday, January 10, 2008

Demam...

Assalamualaikum.....

Baru laa dpt online..tapi tak larat..gagahkan jer...sebab dah lama tak check email...so, bukak la apa-apa yang patut untuk di buat kan...esok keje macam biasa...lepas keje balik kampung....naik bas kat Puduraya...tak sabo nak balik...aku dah demam semalam lagi....lepas keje terus ke klinik...Doktor cakap memang awak demam...tonsil besar...huh...tonsil lagi..tak habis2....nie pun pening pale...siang tadi pi makan kat Restoran Nasi Dagang Ulik Mayang Taman Melati..Long bawak pi makan tengahari...then balik tu...Long drop jer kat bawah..kami nak pi isi minyak kereta...then terus ke Carrefour...hajat nak beli tepung untuk buat kek petang nie..tapi sebab que nak masuk parking punyer lar panjang...pening pale aku....dapat gak parking setelah hampir 20 minit pusing..parking kat aras atas...pening naik pusing-pusing...huh...apa nak buat..parking jer..sampai kat tempat membeli belah...fuhh...ramai gile orang...aku nak beli 3 benda je..tepung, pokok & minyak...dapat semuanya..pas tu terus blah..malas nak tunggu lebih lama...

Sampai umah...pale dah ne no ne no..pening semacam...tak leh nak buat kek la cam nie..uuwaaa...hajat nak bawak kek tu balik untuk ibu..sebab dia suka makan kek yang aku buat...jadi nak buat laa satu...tengok tak dapat lak..tak pe laa..next time laa buat untuk dia...sian lak dia..tak de rezeki nak buat....sebab aku memang tak larat....ok le...malas nak lelama....ubat dah jalan kot..rasa ngantuk semacam...sampai susah nak kawal mata dah nie..ahad aku update lagi...okiess...chowww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...