Sunday, December 02, 2007

Hujung Minggu....

Assalamualaikum....

Baru lepas selesai memasak tadi...nak online jap...konon nak cari lagu Faizal Tahir...hehehe...dah dapat semuanya...lega...so, far album nie aku rasa best giler!!! Sebab vokal si Faizal Tahir nie lain dari yang lain..lain dari artis solo lelaki di Malaysia nie...penampilannya dalam album nie memang best..vokal rock!! Machossss....ske ske ske...

Tadi aku masak Daging Kicap Berempah..Sayur Campur Sos Tiram...hubby ske..jadi aku buat khas le untuk dia...sebab dia kena pegi kerja lagi hari nie...sian dia...then nanti nak buat Telur Dadar Spesial...tunggu hubby balik baru aku goreng..fresh sket...hehehe..sian dia kena keje Sabtu & Ahad...tak pe laa...aku pun dok umah...malas nak jalan...sebab baru nak recover dari demam...tekak masih sakit...ingat nak ajak dia jalan tapi kena keje...then aku pun demam...so, dok melepak je laa...online...carik lagu..and try to upload some songs...tapi tak berjaya..line slow gilers....

Esok dah keje....kejap je Sabtu & Ahad nie berlalu..rasa baru je hari Jumaat...dah hari Ahad...adehhh...Jumaat nie balik Lumut..nak kemas beg awal-awal..jadi senang...tak de laa kelam kabut..lagipun bawak sket jer...hehehe...nak pi kenduri kawin....bawak baju nak pi kenduri je...hehehe...

Okeh laaa...nak pi angkat kain di jemuran...chow chin chow....

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...