Friday, December 14, 2007

Hari Bedak Bedak...

Assalamualaikum....

Huhhh...penat tul ari nie..balik keje naik bas...jem lak tu...aku tido dlm bas almost 20 min gak aku tido...hehehe....penat sangat tu...mungkin sebab kenyang gak kot...sebab pagi tadi aku makan sampai 2 kali...sekali tu aku beli bihun + kuih2...then one of my officemate bagi nasi lemak lak..apa lagi..sapu je laa...hehehe...aku makan selang sejam kemudian...perghh...sendat aku rasa baju aku tadi...heheh..bulat jer ku rasakan dunia ku...hehehe

So, lunch hour aku tak makan laa...aku kuar pegi The Weld...saja laa pegi...jarang aku keluar time lunch hour nie...selalu tido jer kat meja...hehehe..penat siot...tido laa...so, jejalan dalam The Weld sebenarnya nak pegi Guardian + Watson....nak carik bedak badan + bedak muka...masa aku pegi tu..meriah giler...ada Christmas Carol lagi...macam2 persembahan budak kecik laa kat dalam tu....ramai aaa orang tengok2..tapi aku jalan jer...sebab tujuan nak beli 2 benda tu je..lepas tu nak balik office balik...hehehe...malas nak tunggu lelama...bahaya...hehehe ...

Petang sket aku tengok gerimis lak..adehhh harap tak hujan laa sampai ke petang...nasib baik laa dalam jam 5pm tu hujan dah berenti....lega laaa..malas tul nak mengharung hujan + jem kat KL nie..rasa bosan laa sebab semua benda tu...especially jem...tu pasal aku tak suka bawak kereta masuk KL...sesak...rimas aku...mula laa aku nak bising nanti...hehehe..so, baik naik bas + lrt jer...at least aku leh lepak...dan kos lebih murah dari menggunakan petrol + jem + penat = tension..memang sungguh tension...nak pindah laaa...nak duduk kat kawasan peranginan jer...kawasan kampung...kawasan peranginan pun jem gak kalau musim cuti...contohnya kat umah mak aku laa...tension gak time tu...nak kuar umah pun payah...

Ok laaa..dah puas membebel...nak tidozzzz laaa....penat...sok nak pi melepak Kg Pandan lepas keje...pi umah mak sedara...melawat dia yg kurang sihat...sok hari rehat dapur aku ler...hehehe...Sabtu baru aku masak..masak sedap2...sebab ada orang exam ari tu..hehehe...okiesss...chowww...

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...