Friday, December 21, 2007

Updating Recipes...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi...penatnye...tadi tadi dok transfer resepi..pas tu termengong lak...terdelete..adehhh..poyo tul..mungkin penat sangat kot..tak pun kenyang sangat makan petang tadi...kenyang ke?? Makan apa ek?? Petang tadi lepas keje..hubby fetch me kat ofis...then terus ke bintang...heehe..eh silap..ke Bukit Bintang...pekena Teppanyaki...then dah kenyang tu...pi carik kebod baru...hehehe..huh..terasa kelembutan kebod baru ini sungguh indah & syahdu...hehehe..ok laaa ...tak de laa macam kebod lama...lain sket...bleh la untuk pc cabuk ku ini...dapat jua ku melayari internet walaupun bukan setiap hari...tapi saban minggu gak aku menatap multiply...hehehe..

Esok Sabtu..eh silap...dah hari Sabtu pun...terlajak lak mata nie..tak pe laa....pagi esok...aku tak pi mana laa kot..tapi cadangnya nak ke klinik sat...nak pi check tekak nie...terasa susah nak menelan lak...tonsil laa tu...adehh tension tul...petang tadi laa dok rasa semacam....nie mungkin sebab suhu badan aku yang tak berapa stabil 2-3 menjak nie..panas sejuk panas sejuk je...jadi tekak bengkak balik laa...

Selebihnya sebelah petang lak...ingat nak memulakan operasi membuat kek..tapi tengok pada tahap kerajinan atau tahap kemalasan lar...hehehe..tau je laa...kalau dah menghadap tv..gajah lalu pun buat buat tak nampak..hehehe....tenung tv sampai nak pecah...pecah? Kena laa beli LCD baru...hehehe...macam laa tv sekarang nie canggih benor...ehehe..cukup la sekadar dapat tv biasa...janji dapat tengok dah laa kan...heehe...

Okeh laaa...dah penat nie...esok lak sambung...nak tukar shift lak...hehehe..chow chin chow..

Wassalam...

1 comment:

Dot said...

Great work.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...