Friday, November 30, 2007

Bila Tiba Hari Dinantikan....

Assalamualaikum wrth wbkth..

Huhhh...lama tul tak menempek kat Multiply lama-lama...dulu dari pagi sampai ke petang aku mesti melepak...la nie tak dan nak melepak dah...nak masuk pun tak bleh dah..hehehe...anyway, update hari nie...balik dari keje terus ke Kampung Baru...nak makan nasi..lapaq tul...jadi balik tak masak dah...lagipun penat giler ari nie...sejuk...sampai demam...nie jap gi lepas makan ubat nak lelap laaa...tak larat...tapi kerana MULTIPLY...ku gagahkan jua...hehehe...rindu...

Esok? Hubby kena OT lak..adehh...nak ikut ke dak? Malas laa kot..dok umah masak-masak..layan citer Hindi...pas tu tido...hehehe...Hari Rehat Sedunia laa esok..masak Bihun Sup kot..sedap nie...dema-demam makan sup...best...tadi pun pi makan sup..konon nak kuarkan panas badan...tapi memang berpeluh-peluh laa...harap lepas tido nie kebah laa...kalau tak esok kena pi klinik..mungkin sebab kena hujan semalam..dah le payung kesayangan aku patah lak semalam..poyo tul...sib baik laa aku banyak payung...hehehe..kira satu patah ada satu lagi...

Konon kalau tak demam nak buat kek....tengok laa cam ner kan...kalau rajin aku buat laa...kalau tak...tengok tv je laa sepanjang hari...sambil baring-baring makan makanan yang ada..hehehe...tu kes malas tu...konon nak ronda Pavillion...ajak hubby sebab dia tak penah pegi..aku pun ari tu pi food court dia jer...tak pegi tempat lain pun...lepas makan balik ofis...eheheh...tu pun jem..heheh...seb baik dekat laaa...

Hmm...masuk tadi konon nak update website sekolah aku ...tapi tak de mood lak..so, jap nak handover pc laa kat hubby..hehehe...mood tak de laa..nak tengok channel AFC laa..tengok benda makan lagi best...selera jer...hehehe...tambah bulat laaa...minggu depan ingat nak join Gym kat ofis...nak turunkan berat badan yang makin hari makin bertambah...tak de kurangnye...makin besar lak aku rasa...cam ner laa ek...bayar RM10 je...kira orait le jadi ahli...then pegi tiap-tiap hari..atau jadikan rutin mingguan..ok kan..ok pe...dari tak de aktiviti..nak ajak hubby gak...sebab dia makin besar perut..hehehe..bulat..kalah Doraemon dah...hehehe..tak leh jadi tu...hilang comel dah..heheh...

Okeh laaa...ngantuk giler babas dah nie...dok tersenguk senguk macam burung belatuk dah aku rasa...mata tak leh bukak dah...nak pejam jer...okiesss....choww...esok aku merepek lagi naaa..byeee..

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...