Monday, December 24, 2007

Tension di Malam Krismas.............

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...penat tul...sambung keje semalam upload resepi...tapi...rasa tension giler..apa yg aku up semalam..sebahagiannya telah hilang....mau tak tension aku...banyak plak tu yang aku dah up semalam..ada laa dalam 5 page utk multiply...huhh....sabo jer laaa...sampai aku dah hilang sabo la plak rasanya...ntah laaa...lantak laa..malas lak aku nak up lagi....semalam ok jer...now dah tak de...eeeee..gerammnyerrr...

Tadi sebelum aku online...sempat menjenguk NTV7...tengok Miss Teen USA 2007...sib baik hubby dah tido...aku umpan roti pun tak bangun..hehehe...ngantuk benor tengok muka pun dah leper jer..malas laa kacau...hehehe...jadi aku nengok sorang laa sampai abih rancangan tu....best gak...nengok sambil makan roti krim yang aku beli kat Carrefour tadi..hehehe...

Ahaa cakap pasal Carrefour Wangsamaju lak....masa aku tengah ushar-ushar barang...jalan laa ngan hubby aku...sekali selisih bahu dengan MAWI...memula aku tak perasan...aku nengok sorang mamat nie jalan jengket-jengket...(stail Mawi tu le)...pas tu hubby habaq laa...eh..Mawi laa...aku nengok ke depan sekali lagi...ahaa..dia bersama 2 lagi mamat...sorang gemuk..sorang kecik...hampir terlanggar kami gak laa dia jalan...hehehe...tak kuasa aku....FYI...saya yak minat pun Mawi...hehehe...lepas dah kami ke depan..tetiba aku nampak sekumpulan 'rombongan cik kiah' macam kejar something....depa dok bising.."mana dia..mana dia pegi?"...then aku dah tau apa yang mereka cari...MAWI la tu..hahaha..bila aku pusing...semua makcik-makcik...hehehe..berjubah lak tu...hahaha ...lawak tul..kelakar pun ada...

Hehehe...sambung citer tu lagi..my hubby call her auntie yang memangnya peminat setia Mawi...hehehe...dia siap suh kim salam..haha..dah lepas dah pun Mawinye..dah ke mana ntah hilang...tapi dia tak kisah laa...sebab dia dah selalu jumpa Mawi...so, tak kisah ler sangat...hehehe..kami nie cuma jadi wartawan nak laporkan kat dia jer...hehehe..

Citer pasal Carrefour lak...banyak tul perubahan...dah dekat 2 minggu aku tak mai...banyak berubah lak....sampai aku carik barang pun tak jumpa...sabo jer laa...kalut dengan perubahan...barang yang aku nak carik pun tak ingat dah masa tu...sabo je aaaa...amek masa aku nak carik barang...tapi mereka memang masih dalam penyusunan barang lagi laa...agak bersepah sket laa tadi Carrefour...pening aku nengok..

Okeh laa...dah baper kali nguap dah nie..tapi dok tahan gak..hehehe...okiess..chow chin chow...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...