Tuesday, October 23, 2007

TAK BOLEH!!???!!??

Assalamualaikum wrth wbkth........

Tension tul minggu nie......macam-macam je yang bad luck terjadi.....alhamdulillah laaa aku nye majlis Open House tu berjaya dengan jayanya kan...kalau tak sure malu le...jemput kengkawan rapat & sedara terdekat je...budget ciput je ..tengah bulan la katakan...sapa yg aku tak jemput sorry naaa..lenkali aku jemput...anyway, semalam balik keje...pi kolej asben jap...amek buku-buku dia...jadual waktu then terus ke Kg Pandan..umah Long..lepak sana...makan...then buat clean up kat laptop Mira....baru balik umah...tu pun dah dekat jam 11malam...letih yang amat...Sampai umah pasang kipas...letak speed 1 je...tapi awat laa laju macam helikopter plak..pelik....sekali tiba-tiba kipas terus senyap...uwaaaa...rosak ke?? Aduuhhh duit gi!! Tension tul...sekali tengah mandi lak...blackout...aduuhhh..asben cakap litar pintas kot...satu umah nye suis tak bleh pakai...sib baik suis2 kat area dapur & ruang tamu tak de apa-apa...risaukan peti ais yang penuh makanan tu...kang rosak plak semuanya...last2 angkat tilam...bentang kat luar depan TV...pasang kipas kecik...tido sampai pagi....tengah sedap tido lak...adehhh ...aku dengar bunyi yang seram...sampai meremang bulu roma aku...tapi ngantuk nye pasal amek selimut tutup muka...takut gak...dah meremang gile...bila aku bukak mate senyap...bila tutup mate..ada plak bunyi nye...bunyi macam orang naik tangga...tapi kaki berantai....huhhh..seram gak dah ler waktu tu jam 2.30am...tak sanggup aku...mmg takut giler laaa...macam-macam jer...memang semalam hari dugaan sedunia aku agaknye...

Okeh laa nak upload lagu...& sambung upload gambo yg tergendala...then sambung keje-keje ku yang melambak nie...hehehe..countdown ...lagi 3 minggu je aku kat sini...hehehe...tak sabaq..okiessss..chowww....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...