Thursday, October 11, 2007

Mood Raya

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...sunyi je ofis pagi...walaupun masih ada 45% lagi di sini..esok pasti lagi sunyi..sebab kebanyakannya bercuti esok..kecuali aku..hehehe..aku masih keje hingga esok..apa nak buat...bukan tak mau mohon cuti untuk esok..tapi tak der mood nak cuti...lagipun aku balik kampung raya ke-3..so, sama gak..beraya di KL dulu kan...hehehe....

Apa pun hari nie suasana lain dari biasa..kalau semalam jalan raya masih banyak kereta yang bergerak di atas jalan...hari nie masa aku di simpang SK Taman Melawati..huhhh..kosong!! Mana semua kereta? Sampai di lampu isyarat Taman Permata...sunyi gak....di sisi simpang Zoo Negara plak dah bertaburan gerai lemang....jem laa jawabnye petang nanti..adehhh...nie yang malehh nie...yang pasti memang lengang laa...dalam tren lak...kosong..tak padat macam biasa...ada orang tapi kurang laaa...kira ok laa dapat merasa beraya di Kuala Lumpur...dapat bezakan time ada orang atau tidak laa...hehehe...memang banyak beza bile semua orang tak de...

Hmmm..semalam aku tak jadi buat kuih..tak larat...kaki sakit...tak larat laa..rasa nak tido je...pagi tadi pun sahur ala kadar je..tak de masakan istimewa...hubby pun tak de permintaan yang pelik-pelik untuk di makan...jadi masak french fries & daging burger...hehehe..makan tu jer...tu permintaan dia...sib baik ada stok...hehehe..so, masak je laa benda-benda tu...ok la tu....hehehe...janji sahur & makan sket untuk berpuasa...semalam pun aku kepenatan melipat kain sebakul...adehhh...lenguh satu badan...malam nie nak basuh baju raya...hehehe...tak sabo nak pakai...tapi kasut blom beli?cam ner ek? Hmmm..tak pe laa..nanti aku carik yang simple2 je...malas la nak beli yg pelik-pelik..

Okay laa..nak siapkan keje...esok aku masih ada di ofis...tapi mungkin half day...biasa laa time raya..bos bg laa sekerat hari tu cuti kan...hehehe...so, jimat laa cuti aku...lagipun aku dah nak blah...tak kisah laaa...awal November aku blah....pertengahan November keje kat tempat baru..di mana? Tunggggguuuuu...hehehe...Okies..chow..citer lain kali...aku akan update sampai raya ke-3 okeh...byeee....

Wassalam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...