Tuesday, October 02, 2007

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm..lega laa ari nie...rasa nak senyum jer..sebabnya tadi baru je dpt call for second interview..hehehe..harap dapat laaa...depa dah schedule kan Jumaat nie...doakan aku berjaya yek kengkawan...

Sahur tadi...adehhh..hampir terbabas tido...aku letih sangat semalam...sib baik jaga jam 5am...sempat gak laa...memandangkan semua lauk pauk mmg dah ready masak..tinggal panaskan jer..jadi ok aaa kan...semalam pun aku masak ala kadar je...sebab balik dari berbuka pose kat Kg Baru semalam dah penat...Penat jalan kaki masa naik STAR...nak ke Medan Mara...letih tul..sib baik lepas tu hubby amek kat depan Medan Mara tu...baju aku semua dah siap..yeaaa:peluk:...tak sabar nak raya...cun la kiranya..nanti laa aku amek gambo baju aku tu ek...sbb semalam mmg sibuk tul...hehehe..sibuk belek baju baru je..hehehe...

Hari nie keje tak berapa ada sangat...lagipun aku dah siapkan semalam semuanya...cumanya minggu depan sure bz...nak siapkan keje sebelum bercuti sakan di hari raya...hehehe..maklum laa..aku telah memohon cuti panjang sket...16/10 - 19/10...petang 19/10 tu dah sampai KL balik...tak nak balik Sabtu or Ahad..sbb jalan mesti jem walaupun aku naik bas...hehehe...

Ok laa...baru nak ronda2 BDN jap...tadi lupa...sebab sibuk senyum jer..hehehee....happy sesangat....hehehehe..okess..chow...

Wassalam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...