Thursday, December 09, 2004

:: Aduhai....Sabarlah Sayang ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Dah masuk bulan Disember akhirnya. Sorry la sebab dah hampir 2 minggu aku tak tulis entry...rindu plak pada blog sendiri. Busy? Tu alasan biasa ler kan...aku memang sibuk sepanjang minggu lepas dan minggu-minggu seterusnya...last Saturday & Sunday..my cousin's wedding...sibuk lar ke sana sini...jadi 'dayang-dayang' di hari perkahwinan saudara-saudara ku...best gak...at least dapat lar tengok cara orang lain menyediakan barang-barang untuk majlis perkahwinan...dan macam-macam jenis hantaran aku dapat tengok...fuhhh...memang best...cuma penat lar...seronok tengok majlis...tapi diri memang penat habis!!

Belum tamat lagi bab majlis kahwin cousin aku tu...19 Disember nie majlis untuk meraikan keempat-empat mempelai plak akan berlangsung di Dewan Taman Klang Jaya(Kalau tak silap aku lar)...kalau korang nak tau...cousin aku nie kembar...so, si adik nie nikah last Saturday kat Klang jer...and his brother lak akan nikah this Saturday..kat Kuantan plak kena pegi..tapi tak tau lar aku dapat pegi ke tak...ihikss...senang cerita kan...nanti kat blah lelaki sekali majlis jer le...kembar la katakan...bestnyer ada anak kembarkan...

Then aku pun dah ada appointment untuk ke majlis pertunangan member sekolah aku...dia bertunang pada 22 Disember nie...huhh...macam tak caya jer...dari sorang ke sorang member aku akan mendirikan masjid...kali nie majlis dia aku dapat pegi...sebab rumah kami tak ler jauh mana...ada lar dalam 5km je...so, dapatlah aku pegi...lepas nie majlis pertunangan atau majlis perkahwinan siapa plak aku nak pegi nie...rasanya bab majlis nie...memang ada dalam senarai aku lepas nie...especially my x-dormate kan...nantikan kehadiran ku di majlis korang...insya'allah!!
Dah majlis orang jer...majlis aku bila lagi ek? Ihikss...Tepuk dada tanya selera lar kan...ada jodoh tak ke mana...mungkin dalam masa terdekat kot...tapi tak tau lar...kena tunggu dan lihat ler ek...kalau dah sampai seru...aku akan khabar-khabarkan kepada seluruh alam...kepada seluruh teman-teman...kepada seluruh saudara-mara...jangan tak datang ler plak ek...yang jauh mai dekat...yang dekat mai rapat...ahakzz..:)

Fuhhh...penat citer pasal bab nie...nasib baik lar aku ada idea nak taip...kalau tak, memang harap lagi 2 minggu lar aku buat entry...hehehehe..sure korang tengok tak update je kan...tak best lar kan...biasa lar...kalau dah busy nie kan..susah aku nak pi cc...kalau kat umah aku, tak pe la...bila-bila je aku bleh connect internet...sini, tak der internet..*uuwaaa*..sedih aku...terputus hubungan jap ngan dunia digital...

Okay laa...nanti ada apa-apa aku akan update lagi...aku ngah sibuk burn VCD drama Korea * Stairway To Heaven* nie...pinjam akak sepupu aku punyer VCD la...cam biasa..sanggup seh...kerana Kwon Sang Woo...burn CD bukan nak jual pun...hanya untuk koleksi sendiri jer...hehehe:)..Okehh..chow...adios amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...