Friday, December 10, 2004

:: Masa Lapang ::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi Semua! Hmmm...2-3 hari nie mungkin aku akan jenguk blog selalu. Ada kelapangan nie bleh lar kan...Hari tu memang dah janji nak tukar skin...tapi bz sangat lar...tak der masa nak carik skin baru untuk blog nie...mungkin tahun depan jer lar aku tukar...hehehe...alar tinggal beberapa hari je dah nak tahun baru...tahun 2005!! Fuhhh...penat betul berada di tahun 2004 nie...macam-macam yang ku tempuhi...yang sukar...yang senang...yang happy...dan ada gak yang tak happy...so, adios 2004...and welcome to 2005...usia pun dah bertambah setahun lagi...dah semakin tua plak rasanya...hehehe...

Hmmmm...hari nie apa aku nak story ek? Anyway, aku sedang sibuk merancang gathering untuk bekas ahli dorm Z-One. Ahakzz...jangan mare! Memang best buat gathering nie...aku mungkin sebagai penyedia bahan untuk majlis...penyedia xtvt...harap semuanya akan berjalan lancar...dan aku akan war war kan kepada semua teman ku..last year kalau tak silap aku ada buat sekali..sekali jumpa ada yang dah beranak pinak..fuhh...lama betul tak jumpa member...sekali jumpa semua dah berkeluarga...bila ingat zaman sekolah dulu seronok pulak...yer laa..zaman nakal-nakal..hehehe...

Nie nak cuti nie...aku nak balik biler nie..tiket balik ke Lumut blom beli pun...aduhh...kang lupa plak abih lar aku...cam ner nak balik...rasa nak balik dalam 21 Disember nie...jadi dapat lar ke majlis pertunangan salah seorang bekas ahli dorm Z-One aku tuh pada 22 Disember nie...dah bertunang dah member nie...hehehe...aku biasa lar, kalau aku ada kat majlis tuh...mesti ada gambar punyer lar kan...penghimpun gambar-gambar yang terbaru untuk tatapan teman-teman lain. Dunia digital sekarang nie dah menyenangkan kita untuk menatap wajah antara satu sama lain..walau jauh di mata, di skrin komputer boleh jumpa...hehehe..betul tak?

Aku sekarang nie tengah nak kumpul duit...ngah nak carik keje...biar mula simpan dari sekarang...bukan kumpul duit nak kahwin lar...aku nak simpan duit nak beli kamera digital yang lagi best dari sekarang nie..sekarang nie aku pakai OLYMPUS C150...nak kata best sangat...biasa lar..model awal-awal...tak berapa nak best lar kan...sekarang nie macam-macam model yang canggih lagi kan...so, kenalah kejar gak arus dunia digital..kalau tak ikut, kita akan ketinggalan...kamera biasa aku ada gak...kamera yang paling aku sayang, kamera biasa aku kamera PENTAX...tu aku sayang abih lar...sebab ke mana aku pegi dulu mesti dia ikut lar...ada je benda aku nak ku abadikan untuk dijadikan kenangan...sampai sekarang dah jadi habit aku, mana aku pegi mesti nak bawak, especially on special ocassion kan...banyak benda bleh buat dengan digital camera nie...

Tadi member aku datang, pulangkan novel-novel aku yang dia pinjam...ada lar dalam 5 buku. Koleksi novel aku memang banyak lar...bleh buat library...insya'allah, ada rumah sendiri sok bleh lar aku buat library. Buat sudut bacaan, masa lapang bleh lar membaca...Novel baru di pasaran aku lom dapatkan lagi...dah 2 bulan aku tak beli novel. Biasanya aku beli novel Alaf 21 sebab kualiti kertasnya yang membuatkan ia jadi pilihan. Kalau bab majalah lak...Majalah EH! yang menjadi pilihan utama ku...sebabnya aku suka cara pengisian info dalam majalah tu..lengkap, teratur dan banyak bahan yang berguna. Memang aku tak pernah miss pun sejak 3 tahun lepas. Rasanya ada lar dalam 3 kotak majalah tu kat bilik aku. Dulu aku jer yang baca, then jangkit kat bebudak umah aku...lepas tu aku bawak balik umah, mak aku pun dah baca gak...dia pun suka..fuhhh...semakin ramai baca...memang aku kekadang susah gak nak dapatkan di pasaran sejak ia menjadi kegemaran ramai nie...hehehe...

Okeh lar, dah banyak sangat aku membebel nie...dah ler dok kat cc...mampus aku kalau kena mahal...hehehe...banyak web lagi aku nak jelajah nie...hehehe...so, adios amigos...jumpa di lain masa...choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...