Saturday, August 21, 2004

Nikah.....

Blog 15 August 2004

Assalamualaikum wrth wbkth...

Selesai sudah majlis nikah(waktu malam 14 August 2004..masa AF2 Akhir di Bukit Jalil)...bersambung pula majlis bersanding si Nurul Nadhirah & Mohd. Aznin...perghh..nasib baik dewan dan rumahnya tak jauh...boleh jalan kaki jer..senang sket ler...tapi penat gak lar...banyak benda nak kena buat...walaupun bukan aku yang masak..tapi ada gak benda nak buat...dan letih...macam kat majlis perkahwinan sendiri plak rasanya...hehehe...ntah lar...kalau aku kahwin nanti macam mana lar agaknya majlis tu yek...
Majlis impian ku? Hmmmm...dihiasi mawar merah...renda putih dan merah bersatu...perghh...mesti cun...yang pasti aku nak hias sendiri pelamin aku ler...hehehe...sebab tu impian aku...tapi bila ia akan terlaksana tak tau lar kan...hehehe...biasa lar tuh...lom lagi lar...kalau dah tu nanti sampai lar kad-kad wangi kat dalam peti surat korang ek...so, nantikan jer ler...

Esok aku dah nak balik KL...naik bas jam 1 tengahari dari Stesen Bas Larkin...Okeh...see yaa....nanti aku story lagi kay...byee...
W'salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...