Wednesday, August 11, 2004

Assalamualaikum wrth wbkth...

Meet again! Sorry sebab semalam tak sempat nak taip blog. Malas nak pegi workstation ler...tu la pasal. So, harapkan hari ni je laa nak tulis blog. Kepala pun tak leh nak harap bagi idea sangat sebab tengah sakit kepala...nie pun masih pening gak nie. Tapi gagahkan jugak nak tulis. Ntah laaa..

Hmmm...semalam aku pegi KL Sentral ngan housemate aku...pegi beli tiket keretapi...lusa aku akan berangkat ke JB ler...berdua jer...pada asalnya bertiga...tapi sorang lagi tarik diri plak...so, berdua jer la...member sorang ni kahwin dah...kenalah pegi kan...nie perkahwinan kedua yang aku pegi lar...sebelum nie aku malas nak pegi rumah orang kahwin. Tak tau kenapa...sejak dulu lagi memang aku tak berapa suka sangat pegi rumah orang kahwin...tak tau lar kenapa...cuma sejak dua menjak ni je laa aku asyik ke rumah orang kahwin...sepupu-sepupu aku kahwin lar mulanya...sebab aku jadi tukang tolong buat barang hantaran sket-sket..heheh..ada gak lar membantu(tak sangka berbakat gak dalam seni hiasan..hehehe)...lepas ni ada lagi majlis aku kena pegi...ada lar dalam 2-3 majlis perkahwinan lagi...perghhh...sedekah duit jer laaa keje aku nie...beli hadiah...beli hadiah...perghh..bankrup laaa jawabnyer...hehehe...

Cuti nie...aku tengah sibuk beli surat khabar jer...sibuk carik vacancy keje...harap-harap dapat carik keje dalam masa terdekat nie...biar laa ada gak masa yang terluang ni diisi dengan $$ DUIT $$...dari aku dok melangut tengok orang kat beranda(rumah baru aku ada beranda..umah flat la katakan..tepi jalan lak tuh..strategik la gak)...hehehe..skodeng orang dari atas jer laa...hehehehe...memacam gelagat orang aku dah tengok...so, dari buang masa baik aku dok carik keje kan...at least ada gak laa keje nak buat...kalau boleh aku nak carik keje tetap laa...so, bila semester mula...aku amek kelas part time jer laa...kena carik pengalaman sebelum keje ikut jurusan aku...
Aku ni pun konflik...ntah lar...aku macam dah tak minat dalam bidang IT dah...rasa macam nak sambung cita-cita asal aku balik lak...insya'allah aku rasa nanti nak jugak sambung....jadi Arkitek...terkilan gak sebab tak dapat sambung dulu...ntah la di mana silapnyer masa aku isi borang dulu...iskk..malas nak ingat dah...buat sakit hati je...tension pun ada..ntah ler...


Jap lagi aku nak pi jumpa member aku...tak tau lar apa benda dia nak cakap...urgent jer bunyinyer...so, kenalah pegi jumpa...cadang nak berehat jer...tapi kena buat gak aktiviti...supaya aku tak semakin 'sihat'...hehehe...kena ada aktiviti jalan-jalan sambil senaman...BUKAN jalan-jalan cari makan..hehehe...sebab aktiviti JJCM tu aku dah biasa buat...hehehe...umah member aku ni pun...masya'allah...tingkat 4 tu...paling atas...perghhh...pengsan gak nak naik tangga...selamat senaman lar aku..hehehe..

Okeh laa....nanti aku story lagi...lusa dah nak chow chin chow ke JB...kalau tak sempat nak tulis..tunggu je la minggu depan...okeh...chowww....

W'salam....

Icaziesyira -- teruskan AFUNDI ZAHID!! kita pegi JB this Friday...balik KL Sunday nite...tak sempat nak jumpa ler...:(
Katarsis -- teruskan membaca blog nie kay ;) Thanks for your support!!
Se7en -- sorry la sebab dah lama tak chat kat YM..nie kat Lumut/S.Alam?
Syukree -- sorry gak sebab dah lama tak sembang...bz ler...tak balik ganu ker? lama x dgr citer...sibuk nak kawin gak ker? :)
Fiedah -- SELAMAT PENGANTIN BARU hujung bulan nie :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...