Monday, August 09, 2004

9 August 2004
Assalamualaikum wrth wbkth...
Hmmm...dah hari Isnin pun sekarang nie...cepat betul masa berlalu...sekarang ni tengah cuti semester...tapi aku masih melepak kat kampus aku nie...bukan apa...aku balik lambat sket kot..tengok lar cam ner...aku nak carik keje part time...3 minggu tu lama gak...leh laa dapat gak duit kan...mintak-mintak aku dapat kerja dengan cepat....kepala pening fikir pasal duit jer nie...isk isk isk...jangan korang kata aku 'mata duitan' dah ler ek...tapi betul...tak der duit rasa dunia macam tak berjalan jer....tension jer...
Pasal Akademi Fantasia...aku pegi Sabtu lepas...konsert akhir sebelum final...dan aku menyaksikan MAS tersingkir...nak wat cam ner...walaupun aku bukan BIG FAN dia..tapi salah seorang jugak mesti keluar dari AF 2 kali ni...dan MAS terpilih..satu keputusan yang tak dijangka...kali ini AF 2 akan menyerapkan kembali pelajar yang tersingkir pada konsert yang lepas dan ini akan menjadikan 6 orang pelajar masuk ke peringkat final. Wahhh...lain dari yang lain plak kali ni....aku sebelum ni dah pegi Konsert ke-5...tapi tak le semeriah Konsert ke-9 kali ni...perghhh...dah ler ramai gak artis yang datang malam tuh...meriah betul dengan sorakan pada penonton di Dewan Sivik MPPJ...wahhhh...pekak gak telinga dok dalam dewan tuh....anyway Linda dah diserapkan kembali menjadi pelajar Akademi Fantasia...Konsert akhir di Bukit Jalil aku tak dapat pegi....aduhh...sedihnyer...tak per laa....hehehe...
Petang ni aku nak pegi beli tiket keretapi ke Johor Bahru untuk hari Jumaat nie...wahhh..excited maa....maklum jer laa...tak pernah naik keretapi lagi...tu la pasal excited sangat..hehehe..jangan jealous..nanti aku cerita lak pengalaman aku...hehehe...aku tak tau lar nak lepak JB lelama ker atau tidak...sebab takkan nak stay rumah pengantin lelama lak..isk isk isk..kacau daun tu namanya...hehehe...maklum jer laa orang baru kawin lar katakan...nasib baik lar adik & familynya aku kenal...hehehe...okay la gak kan...kalau nak lepak lama sangat pun tak bleh..sket2 jadi lar kan...hehehe....
Okeh laa...aku nak pegi KL SENTRAL nie...so, nanti jumpa lagi bila aku tulis blog nie...and thanks for reading my blog...byee...
Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...