Monday, August 09, 2004

7 August 2004
Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...dah seminggu aku tak tulis blog nie...satu tempoh yang agak lama gak tuh. Maaf laa ek kepada teman-teman setia yang sentiasa menanti. Bukan apa...sibuk dengan pindah rumah dan sibuk dengan exam. Jadi sampai tak der masa nak buat apa-apa untuk blog nie. Harap korang faham la ek...sejak pindah hari tu...memang tak larat nak buat apa-apa...penat angkat barang...ada lar dalam 7 trip angkat barang naik van...tak kira masa nak angkat naik atas. Hehehe..atas? Aku pindah rumah flet...dok tingkat 4 lak tuh...tak der lift..perghhh...rasa macam nak pengsan lar...mau tak bangun aku esoknya lepas pindah...badan sengal-sengal..sakit woo satu badan...huhuhuh...

Lepas dah rehat dari kemas barang tu....aku kena lak study untuk exam...huuhhh...penat woo...baru satu abih dah kena buat satu lagi lak tuh...penat tak habis lagi kena cover lak untuk exam. Aduhhh...ntah lar...

Hari nie...aku nak buat apa yek? Haaa...malam ni aku pegi KONSERT AKADEMI FANTASIA yang terakhir sebelum konsert final...seronok nie...tak sabar lak nak pegi...so, jangan lupa tengok aku kay kat dalam tv tuh(macam muka masuk tv)...tapi sebelum ni memang ada pun muka aku gak..hehehe...masa konsert final aku tak dapat pegi. Member aku kawin masa tuh...sibuk jadi pengapit...hehehe..biasalah...pegi amek berkat...hehehe...boleh ker pegi ambil berkat orang kawin? Ntah lar...nak kahwin? Wooo...dah ready ker aku? Ntah lar...Nak kata reti masak tuh...yang basic-basic tu ada la gak ilmu di dada...kalau yang susah susah tu lom lagi sampai tahapnya kot...

Minggu depan dalam 2-3 hari tu aku tak tulis blog la kot..sebab sibuk kat umah member aku...aku akan ke JB ngan member-member lain..sibuk membantu dia kawin. Tak sabar nak pegi ke JB lak..heheh...bukan excited nak tengok orang kawin...tapi excited nak naik keretapi...hehehe...tak pernah naik...kalau setakat LRT tu...biasa la naik...tapi ni naik train yang berjalan jauh...tak pernah..masa baby dulu ada lar..tapi mak aku yang pegang..mana laa ingat...

Okay laa...nanti aku story lagi pasal kat Konsert Akademi Fantasia okeh...2nd time aku pegi la nie...hehehe...okeh...adios amigo...byee...
W'salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...