Sunday, August 22, 2004

Happy Birthday Mom!!

Assalamualaikum wrth wbkth....
 
Semalam 21 August 2004...HAPPY BIRTHDAY MOM!! Nie ulangtahun hari lahir ke 45 Ibu ku sayang...Hadiah? Aku dah beri awal dua hari..hehehe...masa baru sampai dari KL hari tu. Anyway, tak der celebrate ler...just masak Soto jer hari nie...hehehe...makanan kegemaran kami berdua tuh...so, sibuk lar masak Soto dan bergedel...perghhhh..sedapnyer...hehehe...bab makan memang serah kat aku jer laa...
 
Balik ke Lumut tak tau nak buat apa...surfing internet pun aku dah jarang...chehh...buat penat jer aku pasang Streamyx...macam malas jer nak surfing dah...mood pun tak der...sekarang ni seminggu sekali baru aku check email..tu pun kalau aku rajin ler...dah kurang sket kegilaan ku kepada komputer..tak tau lar kenapa plak...dah bosan agaknyer...ehhehehe..:)
 
Ingat balik ni nak kemas bilik sket....nak buang memana barang yang tak patut tuh...kemas-kemas..nak kurangkan barang...hehehe...pilih mana yang nak digunakan jer..mana tak guna tu...tak nak lar simpan lagi...nyemak jer...nanti susah nak kemas bila banyak barang ler...tu pasal nak edit balik semua barang-barang nie..hehehe...edit kegunaannya lar....hehehe...
 
Okeh laa...aku nak pi main ngan kucing aku nie...hehehe...depa sibuk dah bising kat luar...hehehe...nak peluk kucing gemuk berbulu oren...hehehe...okeh...c ya...adios amigos...byee...
W'salam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...