Saturday, August 08, 2009

Transform . . . Transformasi . . . Transformer

Salam buat semua...

Huhuhu..malam minggu yang bosan...tak de satu pun rancangan yang best...benci tul bile tengok tv macam nie...tension je..saat aku tak de benda nak buat..time tu laa rancangan semua tak best...hampir 90% channel Astro aku ada...tapi satu pun tak best!!!! Tension aku...

Tadi aku dok belek2 koleksi foto yang ada...baru aku teringat pasal robot2 Transformers yang hubby beli bulan lepas..tak banyak...tapi bleh laa memenuhkan umah dan bilik kecik...hehehe...tu blum nak display lagi...sebab dia sibuk nak beli almari kaca untuk menempatkan semua Autobot & Decepticon dia tu...hehehe...apa2 je laa...janji sendiri jaga laa...





Ada lagi nie koleksi dia....tapi aku lom sempat snap lak...nanti laa...esok aku nak himpun semua...yang tak de dalam koleksi hanya Optimus Prime je laa...tu je...yang lain ada...cuma tak dibeli adalah The Fallen...sebab huduh sket...hubby memang peminat sejati laa Transformers...tanya je la watak apa dalam Transformers...yg animated atau tidak...selain movie..memang dia tau laaa...jgn tanya pasal MIKAELA laa..tu dia tau laaa gak..sabo je laa...lelaki!! Buku pasal Transformers pun dia ada...huhuhu..baca tak gak...dalam plastik lagi..keh keh keh..saboo je laa kan....

Okeh laa...rasa nak lebur jap g...tak pun layan PS2 jap laa..nak main WRC jap...hahaha ...best nie...sekali sekala kan...release tension....tataaaa semua....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...