Wednesday, August 12, 2009

Minat...? Hobi...? MC...?

Salam buat semua...

Huhuhu...apa khabar? Hari nie kembali bekerja selepas MC sehari...tak sihat...kena asthma attack! Heheh sejuk punyer pasal...tapi dah recover dah..alhamdulillah...risau kan...musim sakit-sakit nie..musim sesak2 nafas...tetiba tumbang terus 'jalan'..bahaya gak kan...jadi baik terus ke klinik check...huhuh...dah naik cuak dah masa pi klinik...tapi alhamdulillah bukan laa...puas jaga kesihatan diri..puas jaga kebersihan diri..mintak2 dijauhkan dari segala penyakit...Semalam kuar la nak carik sanitizer ...dah masuk 3-4 kedai..tak de semuanya.. sabo je laaa...semua laris lak sejak 2 menjak nie..

:: Koleksi Fridge Magnet ::

Apa lagi nak story ek? Semalam dok umah...tak tau nak buat apa...macam2 laa aku buat...jadi macam bateri Energizer lak...mcm2 keje plak aku buat...patut kena rehat..heheh..saboo je la kan...antara yang aku buat adalah tangkap gambo ...heheheheh...dah lepas tangkap gambo..aku buat Macaroni Cheese Bakar lak...saboo je laa kan...jadi laa...lepas buat..siap je bakar..aku makan terus laa...heheheh...

Okay laa...nak sambung keje nie...heheh nak update something...sejuk lak ofis nie..hujan la katakan...to kengkawan sorry tak sempat melawat blog korang...nanti kite pusing2 bila free nanti okehh ....chow chin chow...

Wassaalam...

3 comments:

IxoR@ said...

Helda...

Macoroni tu nampak sedap....

Pandai masak!

Unknown said...

masak bantai2 je tu..jadi plak...pki cheese keping tu je...hehehe

Meooo Comicore Club said...

laparnye saye pagi2 ni... nak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...