Friday, April 03, 2009

Menghitung Jari Jemari...

Assalamualaikum....

Ihikss....baru balik dari Bazaar kat Jalan Tengah (belakang Weld)..as usual di situ setiap hari Jumaat...jadi 'syurga' kaum wanita yg suka shopping...dari kasut, aksesori, baju, beg tangan, tudung dan makanan semuanya ada di situ..pilih jer...asalkan ada duit semua bleh beli..bagi aku tak de laa murah sangat...biasa jer...aku bukan laa shoppaholic pun..just pi carik sehelai tudung sebab nak bawak pi travel nanti...senang pakai tudung yang sarung jer...ringkas...sekarang ni musim tudung sarung (dr indon sebenarnya)...dah jadi trend..dari yg bercorak smpi la yg tak de corak...senang...tak yah iron sangat tudung tu...heheh  ringkas giler...

Cakap pasal Bazaar...tadi aku beli kuih jer utk makan...heheh...malas laa nak makan yang berat...sebab pagi tadi dah makan bekal Nasi Goreng aku tu...so, kenyang lagi laa...malas laa nak beli...kang tak habis plak..membazir...hehehe jimat sket..sebelum ke Kuching... 

Tadi borak ngan member aku yang dok kat Kuching...dia ajak pi Serikin...huhuh...memang memula cadang nak sewa kereta + driver sekali utk tour ke seluruh Kuching..tapi dah ada offer nie...kira baik laa...tuah datang bergolek plak....alhamdulillah..senang laa nak pusing2 dengan orang yang kita kenal...tak la risau sangat kan...kat Serikin....menarik gak...macam kat Bazaar gak...tempat membeli belah di sempadan Sarawak-Indonesia...peniaga-peniaga di sini ramai dari Indonesia dan datang berniaga di Serikin...dan sini dengar khabarnya lebih murah lagi dari membeli belah di Kuching...separuh harga...sbb bila smpi di bandar harga lebih mahal....nanti laa dah pegi aku letak gambar kat sini ek...

Ok laa...nak sambung buat keje....kena siapkan before aku pi cuti...amek cuti 3 hari..hehe..simpan cuti selama 4 bulan nie..heheheh... sebab dlm lepas raya ada lagi yang lain..heheh...tunggguuuu...ok laa...jumpa lagi...chow chin chow....byeee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...