Monday, April 13, 2009

Exhausted Weekend...Marvelous Energy

Assalamualaikum....

Salam semua...adehhh...memang betul2 hari nie rasa nak LENTOK giler laa....nak bukak mata pun tak larat...penat yang amat...tapi rasa seronok....kerana energy semalam ada lagi....meransang minda nak buat keje plak....semalam full day tak de kat umah....kuar seawal 7.30am...hingga balik pun jam 10.00pm..perghhh letih siuuuttt....tapi best laa..semalam hari yang best laaa...apa aku buat? heheheh...tu rahsia...so far event yang paling best aku penah pegi...happening gile..heheheh...

Sabtu pagi....hubby keje....aku dok umah..kemas umah bagai nak rak...heheh seronok laa plak kemas...alih kerusi meja...alih rak tv..mop sana mop sini..sapu-sapu sampah..habuk ketuk-ketuk...vakum karpet sket..cuma tak sempat masak jer...sebab lepas kemas umah tu...aku kena alergi laa plak...habuk!! Bersin tanpa henti..mata dah habis jadi merah..sib baik ada ubat...terus makan ubat ler...pas tu ok sket..kalau tak mau berlanjutan smpi esok....heheh ...lega bila dah kemas ruang tamu..rasa macam rumah baru pindah lak....dengan bau haruman segar...ada pokok-pokok....meransang minda untuk berfikir dengan cerdas..hehehe...

Barang nak pi Kuching....ada 30% je lom masuk beg...pas tu nak tengok checklist sama ada semua dah lengkap ke belum kan...pas tu baru bleh zip & jalan laaa..hehehe...4 hari je lagi....heheh...tak sabar...pas nie akan lebih banyak plan jalan-jalan laaa....mungkin ke negera seberang lak laa....hehehe ..anjakan paradigma laa..hehe...kira dgn sampainya di Kuching nanti...maka lengkap laa journey aku ke seluruh Malaysia....senarai tempat2 yang nak dilawati semua dlm list nie...heheh ... harap dapat pegi ke semua tempat tu...heheh ....kalau tak..mungkin next time laa kan....

Ok laa...nak siapkan semua keje by minggu nie....heheh...next week...baru aku mula keje balik...heheheh cuti sakan...ok laa...chow chin chow.....

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...