Tuesday, April 14, 2009

Lagi dan Lagi Penat...

Assalamualaikum.....

Huhuhu..dah masuk 4 hari aku penat giler..rasa macam nak patah pinggang...dari Jumaat ari tu...sampai ke ari nie...banyak keje yang nak kena buat...mana nak kemas umah...nak masak..nak ke sana..nak ke sini...huhu..penat memang penat..penat tak terkata...balik je umah pulun masak lak kan...mau tak letih aku...tak terbilang penatnye...peluh2 pun ye...

Sabtu nie lak nak bertolak ke Kuching dah...harap aku ada tenaga nak jalan laa...kalau tak jenuh gak kan...aku perlukan tenaga�yang banyak...mau pengsan nanti....dah laa banyak tempat nak jalan....kena makan extra vitamin laa cam nie...kang letih lak...tak de stamina dah nie...

Beg aku tu...semalam tak sempat�nak masukkan barang gi..sebab ada baju yg aku basuh lak....jadi nak tgk balik laaa apa yg tinggal...kang ada plak terlupa macam2...kamera pun aku nak cas malam nie...nak ready...dari hari bertolak...sampai hari balik ke KL balik...heheh semua kena rakam laa kan perjalanan tu....baru di kira menarik...

Keje kat ofis pun melambak lak ari nie...nak sort & buat report on listing yg aku tgh terkial2 buat nie...banyak lak tu..dah le kecik2...bertambah laa aku rabun nanti....sebab tengok benda color2..then kecik2 lak tu...adehh power dah laa baru naik...spect pun dah tukar...kang tebal g...heheh...lense transition la katakan..bagus la...kalis calar...hehehe ...harga pun "bagus"�gak la kan...

Okeh laaa...nak sambung buat keje laa...daaaa....

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...