Tuesday, November 13, 2007

Second Day....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhhh...letih petang tadi pun tak habis lagi...dengan basah kuyup dek hujan lebat yang melanda Kuala Lumpur..huhh..tapi lega dan bersyukur laa...tadi keluar ofis aku berlari-lari mengejar bas..sib baik bas berenti..dapat laa aku naik...& dapat balik dengan cepat..lagipun tengah kilat & guruh...takut siot...dah dapat baik bas lega rasanya...pas tu berenti kat depan stesen LRT Pasar Seni...terus naik...sebab naik dari sini tak ramai sangat orang...kalau naik dari KLCC memang dekat...tapi berbaris sampai penuh ruangan menunggu tu...tak sanggup aku..

Cam ner perasaan? Hmmm...best..seronok...pelik...macam-macam ada laa...department tu baru...so, semua barang bau kedai lagi...hahaha...aku pun lom dapat ID pc lagi...walaupun pc depan mata..tapi setakat pandang jer la...kalau dulu bleh laa login & berchatting pagi buta...now aku dok ngadap cam tu jer laa...terasa bosan lak tak ngadap blog pepagi...hehehe...dah terbiasa...now kena ubah lak....tak pe...kat umah pun ada...so, tak kisah sangat laa...tadi sibuk gak....sibuk baca macam-macam manual..pening pale baca banyak sangat benda...tapi tak pe..untuk permulaan...banyak lepak & termenung jer tadi...tak pun pegi mesin fotostat...hehehe...banyak plak tu kena fotostat...tak pe laa...dah biasa...

Esok? Tak tau apa nak buat plak...tapi rasanya ada dah keje aku nak buat esok...meja aku pun dah susun...tapi malas nak susun sepenuhnya laa...sebab aku nak pindah meja....kepada meja aku yang sebenar-benarnya...hehehe...nanti laa..dah setup sepenuhnya...aku akan upload gambo...gambo meja aku...gambo opis aku yang baru..hehehe...saja bikin gempak...hehehe...

Okeh laaa...nak tido laa...dah penat...balik je tadi sempat singgah pasar malam beli nasik ...penat.....dah kul 830pm masa tu pun...beli je laa..nak masak tak sempat...dah makan..then aku masak untuk lauk esok pagi..dapat laa 2 lauk...Stew Daging & Sayur Kobis Goreng Lada..jadi laa..esok tambah je sket...bleh bawak bekal untuk makan tengahari...sbb kat ofis baru aku malas nak keluar tengahari...baik aku makan bekal aku jer...tul tak...jimat kan...hehehe...okies..nak tidozzzzzz...chow....sok aku citer gi ek...

Byee...Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...