Thursday, September 21, 2006

Musim Kuih Raya

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmmm...Dah nak puasa minggu nie...tak sabar rasanya...lepas tu..lagi sebulan laa nak raya plak...bertambah sibuk laa lagi nak raya nie...tahun nie raya pertama aku & hubby...hehehe..and aku excited nak buat kuih raya & kek raya...mau taknya..pemilihan kuih raya & kek raya sedang berjalan rancak...dan beberapa bahan bantuan buat kuih & kek dah di beli...ehehe..termasuk oven baru...

Operasi KUIH & KEK Raya nie start minggu kedua puasa...semuanya akan berlangsung di rumah aku ler..sakan buat kuih nanti...hehehe..biasa la kan...setakat nie yang dipersetujui adalah 8 jenis biskut, 3 jenis kerepek & 2 jenis kek..hehehe...apa lak nanti orang kata kat aku ek...nampak berIYA tul laa...tapi pe salahnya..mana la tau tahun depan aku amek order bagi semua benda tu kan....sapa tau...hehehe..leh laaa aku buat duit kan...hehehe...Operasi nie melibatkan aku & kawan aku...hehehe...biasa laa...memacam kami nak buat....semua benda nak buat...sampai tak tau mana satu nak buat..hehehe...bulan puasa balik jam 4.30pm..lega laa...dapek balik awal..masak kat umah...nak beli kureng laa..serik aaa dibulan2 puasa nie..nampak sedap..tapi basi...iskkk..tak mau laa...

Okay laa nak balik dah nie...esok aku sambung balik citer pasal operasi aku yang semakin menarik nie...okies...chowwww...

Wassalam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...