Wednesday, September 06, 2006

Dah Lama....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...Dah lama rasanya tak mencoret di halaman sendiri...sibuk dengan multiply...sibuk dengan fotopages...sibuk dengan kerja...sibuk di rumah...sibuk menjaga orang sakit...dan akhirnya, sendiri pun sakit gak...begitulah akhirnya cuti hujung minggu aku minggu lalu...ingat dok umah boleh laa berehat...tapi akhirnya dok terbaring je depan tv...terkulai tak bermaya...huhh...macam-macam jer...

Dalam demam-demam tu...aku terima 2 berita gembira...2 sahabat ku telah selamat bersalin...Nahdatul Akma dapat baby boy (1 September) dan Nurul Nadhirah dapat baby girl (4 September)...tahniah pada kedua-dua ibu nie...hehehe...at least masih leh aku senyum untuk berita nie...walaupun demam melanda..hehehe...

Ingat nak balik ke Lumut..tapi tak tau biler..perancangan dalam awal puasa..tapi tak best laa..ingat nak balik...hehehe..rindu kat adik-adik aku nak comot tu...hehee...hari tu tak puas main ngan depa...dah besar dah budak2 tuh...masa kecik comel laa..dah besar..abih satu rumah dia kerjakan...hehehe...kalau bantut jer kan bagus...hehehhe...nampak comel jer..

Okeh laa..aku nak sambung keje...ader keje...petang nie ader meeting lagi...huhh..maleh tul dok meeting jer...ngantuk dalam meeting...okiess..choww....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...