Monday, September 25, 2006

Bazaar Ramadhan...

Assalamualaikum wrth wbkth..

Hi Semua...Selamat Menjalani Ibadah Puasa pada semua Muslimin & Muslimat...today second day puasa...semalam dah selamat semuanya...seronok gak..sebab tahun nie tahun pertama aku berpuasa sebagai seorang isteri...dan kali nie berpuasa bersama suami...seronoknya biler time nak prepare barang nak masak...sibuk ke sana ke mari membeli barang dapur..and mula la nak carik resepi untuk juadah berbuka...hehehe...

Sabtu lepas aku ke Macro..beli beberapa barang keperluan yang amat diperlukan di masa kini...GULA..hehe..kat sana bleh beli 4 kilo..tu pasal aku dok pi sana..then shopping bekas kuih sket...peralatan buat kuih...sebab minggu depan aku & member aku akan memulakan projek kuih raya 2006..hehehe...seronok...dah bersusun bekas kuih aku kat bilik tuh...dok tunggu masa nak buat jer...

Hmmm...semalam gak 1st time aku pegi Bazar Ramadhan kat Melawati...best gak...meriah dengan makanan...masa dok pusing-pusing kat Bazar tuh...aku terpandang seseorang...cam kenal ker...sekali aku tengok..si Buzen..tengah jual kuih..heheh...ala..sapa tak kenal pelakon Sembilu Kasih tuh..hehehe...dia pun jual kuih cam malu-malu jer...dok tutup kepala dengan topi...tarik sampai rendah..heheh..pelik tul...

Ok laa...nanti aku ceritakan lagi kemeriahan Puasa aku tahun ini...okies...chowww..chin chooowww.....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...