Tuesday, February 28, 2006

You're Hired!!

Assalamualaikum...

Akhirnya dapat gak aku tgk kat internet si Randal nie jadi the new apprentice for mr Trump...dia memang layak pun si Randal nie...aku tengok season 4 dari mula..dia memang berkebolehan..dan layak laa keje ngan Donald Trump nie...kat TV lambat sangat laa..nak tunggu tiap-tiap Ahad..tak larat aku...tapi still tengok gak la walau pun tah tahu keputusannya...hehehe...tak best laa kalau tak sambung tengok lagi kan...aku nak tunggu season 5 lak...best dengarnya...hehehe...susah nak surfing sejak motherboard laptop aku rosak...macam orang patah hati je aku...tak dapek nak melayari internet...tak dapat nak buat apa-apa laa...semua guna pc kat opis jer aaa..nasib baik aaa aku department MIS...leh laaa guna gak kan...hehehe...Okiess laaa...aku chow dulu...dah nak jam 2 pm...jap gi lunch break dah abih..nak sambung buat kerja...okies..chowwwww....

Wassaalam...

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...