Sunday, February 19, 2006

Sudah Lama Tak Menulis

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhhh...ada masa sket..sebenarnya curik masa nak menaip kandungan entry hari nie...saja...mood tak der...nak buat cam ner kan...anyway, rindu pada blog sendiri..atas dorongan rakan-rakan aku kembali!! Hahaha...I'm back!! The return of HELDA...hehehehe...jangan mare!! Minggu nie & minggu lepas bz memanjang...bila balik rumah..lagi sibuk..sibuk tengok TV...rancangan semua best!! Aku suka...antara yang ada dalam list aku...Ghost Whisperer, The Apprentice, Natasha, Sitcom komedi...sebab nak buat aku gelak...hehhee...best..semua best!!! Otak serabut 2-3 minggu nie...malas nak citer...faham-faham sendiri laa ek...okies...

Hari sabtu tu aku pegi Masjid India...ngan Chris...jejalan cari barang hiasan hantaran ngan makcik aku..dia sponsor la katakan...hehehhe...ikut jer laa...dapat plak kain ela dua pasang masa kami singgah ke Maya Fabrics...hehehe..untungnya aku..anyway, thanks...dah lepas tu makcik & pakcik aku balik...kami pun meneruskan agenda membeli belah..beli kain ela si Chris lak...then pusing-pusing kat pasar malam Jalan TAR tuh..best laa..memacam gak kami shopping...hehehe...then singgah pi amek baju nikah & baju majlis bertandang aku..dah siap...lawa lak tuh..hehehe...dah lama tak pakai baju kebaya...rasa pelik lak...biasa laa aku nie...jarang sikit nak pakai baju-baju cam nie...sebab dah keje baru aku pakai baju kurung...kalau tak aku lebih selesa pakai seluar + t-shirt...hehehe...simple kan!!!

Hajat hati nak pi PWTC...nak pi Ekspo Industri Asas Tani (IAT) tak jadi..sebab dah lewat sangat...sudahnya kami tunda ke hari AHAD..esoknya laa...so, sambung citer esok lak ek...nanti aku citer betapa bestnyer pegi sana...okies...choww..

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...