Monday, February 20, 2006

Ekspo Industri Asas Tani

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hi!! Seperti yg aku janjikan...aku nak citer pasal ekspo IAT tu kan...yg berlangsung kat PWTC...best gak...dapat laa beli kerepek & barang-barang buatan Malaysia yg dihasilkan dari pertanian, penternakan...dan macam-macam lagi laa...ada gak gambar yang menarik...aku letak dalam fotopages aku laa..kalau nak tengok...pegi laa sana..malas laa nak link kannya...okies :)

Actually, memang best laa...sebab kita dapat tau produk buatan Malaysia yg berada di pasaran...sebab ada gak yang kita tak pernah jumpa di pasaran. Tapi ada gak yang bleh kita dapati di sana...kerepek memang banyak laa...yg dihasilkan oleh industri sekunder...hehehe...macam tau tau jer...tapi aku suka laa..sebab semua kerepek aku yang aku suka...ada...dan apa lagi...aku memborong laa ...sebab banyak barang murah...

Then kebetulan semua produk dari seluruh Malaysia ada di sana...aku pun mencari dan terus mencari...jumpa sambal Laksa Sarawak...mak aku memang suruh carik...akhirnya aku jumpa gak...aku beli laa...balik nanti aku bleh masak laa...siap bagi ngan resepi...ialah buatan dari Sarawak...tapi byk benda gak yg aku dapat rasa kat sana...dari kerepek, kuih, air minuman...dan macam-macam lagi...aku carik gak kuih cincin...kuih dari Sabah...tapi dah habis stok laa...nyesal tak datang 2-3 hari awal...bleh laa gak merasa kuih tuh kan...ni tak dapek laa..tunggu makcik aku datang dari Sabah atau tunggu mereka kirimkan laa...hehehe..best tu....

Okiess laaa....lunch break dah nak habis laaa...okies...chowww...nanti aku update lagi kalau ada cerita menarik laa...okies...chow chin chow...

Wassalam...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...