Thursday, March 09, 2006

Cuak gile....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Aku pening sejak akhir-akhir nie..mana taknya...keje banyak gak...memacam jer laa....kat opis JPK tgh sibuk...esok depa last laa...semua koperasi depa mai..isk...memacam jer laa..aku keja macam biasa jer laa...sibuk mata memandang..sibuk gak telinga mendengar...sibuk gak dengan benda-benda kecik...sampai ke yang besar...tiap-tiap malam aku sibuk...menjahit tudung dengan manik-manik..dan menjahit manik pada baju aku..baju pengantin..jahit sendiri manik...huhh..jimat sungguh...kalau hantar pegi kedai pun...dah beratus-ratus...baju nikah aku lak mak sedara aku jahitkan maniknya...lawa...baju tu simple je...tak le aku buat meleret-leret...bukan nak pakai pun lagi lepas nie...buat kenangan..boh dalam frame je laa...betul tak..

Awal Mac nie..ada family trip ke PD...Casa Rachado...iskk..tak mau laa..aku tau tempat tuh..ceruk..macam rumah hantu..hehehe..seram seh sana...MAA selalu pi training kat sana..aku tau laa..sebab aku dulu keja MAA...ehehhhe....aku ada hal on that day....tak dapek laaa nak join....lagipun aku sibuk nak packing barang aku..nak pindah kan...ke rumah baru aku di Hulu Kelang...banyak tak siap kemas lagi...pening kepala..

Okeh laa..nak pi lunch..chowww..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...