Saturday, August 27, 2005

Jalan-jalan cari alasan

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhhh..penatnya...baru sampai dari KLCC..nasib baik naik kereta lar...tumpang kereta Nurul & Aznin...mula jalan pi carik benang kat Amcorp Mall...carik benang imported..ntah laa apa benda si Nurul nak buat...mengait baju katanya...baguih laa..kait la bebanyak ek...masa turun dari stesen LRT tu aku terjumpa si KEMA...x-dormate aku masa di SMTSI...perghh..nasib baik aku dengar ada orang panggil..aku toleh...rupanya si Kema...makin anggun & cun ko ek Kema...maklum lar...seri pengantin dah ada kan...hehehe...anyway, aku tunggu kad dari ko..jangan lupa aku plak ek..okies...

Ahaa...dengar-dengar story member dorm aku yang lain pun akan melangsungkan perkahwinan dalam tahun nie...hmmm..baguih lar...tapi jangan lupa jemput aku lak ek...insya'allah aku sampai kalau tak der aral melintang...biasanya kalau jauh pun aku akan sampai gak...tengok pada kenderaan lar...maklum jer laa...aku nie menumpang je selalu...kereta sendiri belum ada...kena laa tumpang...hehehe...

Aku pegi Masjid India...shopping kain ngan member aku si Nurul nie...apa lagi shopping sakan lar..murah & cantik la kain-kain tuh...apa lagi...borong lar...tudung jer yang aku tak beli...malas lar...color sepesen jer...malas lar...tadi mak aku SMS...dia suruh aku booking ticket flight balik Sabah untuk raya nie...wahh bestnya...seronok tak terkata...dah lama aku tak balik beraya di Sandakan...rindu sangat kat nenek, atok, tante, pakcik2 aku...ramai la...actually last 2 years aku ada sampai gak ke Sabah..masa trip ngan member kampus...pegi Gunung Kinabalu...tapi tak sempat nak balik ke Sandakan masa tuh...tak pe la kan...kali ni Mak aku nekad nak balik..aku pun tak tau kenapa...mungkin sebab rindu..aku pun begitu..hehehe...SABAH...tunggu aku lagi ya...aku akan kembali...!!

Hmmm...keja kat di tempat baru..okay gak..tak pressure sangat...keja banyak gak...tapi tak seteruk dulu...dulu keja tak banyak sangat tapi pressure je lebih...malas laa cam tuh...dah ler penat travelling ke ofis...pening kepala aku cam tuh...nie kepala aku pening balik...uuwaaa...laptop aku sakit lagi...kena hantar ke doktor lain la jawabnya...ntah lar cam ner nak repair lagi aku pun tak tau lar..harap kali ni baik lar..kalau tak kena beli laptop baru lar jawabnya...uuwaa...poyo laaa...malas tul aku...nak kumpul duit tu leceh sket...tensioooonnn akuuuu!!!

Okay laa....aku nak pi korek dapur makcik aku jap...kot-kot ada makanan ke..hehehe..bleh laa makan kan...okies...chow...adioss amigos...astalavista...
Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...