Tuesday, August 23, 2005

Hari baru....dunia baru...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Dah lama tak menaip...time cam nie laa ada peluang lak...aku dah pindah tempat kerja...dekat sket ngan umah..dalam 20 min dah sampai kalau naik bas Rapid KL...kalau naik LRT kejap gak...tapi sebab nak tunggu feeder bas..bleh berjanggut aku jadinya...hehehe...tapi biasanya balik je la aku akan guna bas Rapid KL...senang sket...terus berenti depan umah aku lak tuh...lepas tu kena la panjat tangga yang tinggi melangit...huhhh...penat sehhh...tapi orait laa sket...masuk keja pun jam 9am...senang la hati aku kan..tak yah la nak bangun jam 5am lagi dah...hehehe...

Ahaa...gembira rasa dalam hati...buah hati aku dah sihat...ala, sapa lagi kalau bukan laptop kesayangan aku tuh...dah tua tu pasal asyik sakit jer...kena beli baru nie...kena kumpul duit..nak beli masa PC FAIR bulan 12 nie la...pening gak nak beli yang baru..tapi aku dah ushar 2-3 jenis gak la...nampak cam baguih...ingat nak beli I BOOK...perghhh..tunggu aku dapat duit terpijak bleh la kot...mana la tau menang apa-apa ker...bukan nombor ekor ek...mana la tau menang 1st prize apa-apa ke..hehehe...senang hati aku kan...hehehe....

Okies laaa...aku nak pegi lunch nie...lapar gak..tadi aku sarapan roti & telur jer...bleh laa nak idup...jimat sket belanja...kalau tak mampus laa asyik nak beli sarapan jer...at least leh simpan duit..nak kawin la katakan...hehehe...ntah bila laa bleh kawin kalau duit tak penah cukup jer...uuwaaa...okies laa...chow...adios...

Wassaalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...