Friday, August 26, 2005

Hari Jumaat

Assalamualaikum...

Hmmm...dah hari Jumaat...perghh...bestnya..esok cuti..leh lepak...petang nie balik keje terus pi One Utama...nak pi tengok wayang and makan kat Sushi King..hehehe..dah berbulan ku tunggu saat ini..kini giliran dia lak belanja makan kat Sushi King..heheh..nak melantak puas-puas..baru la best...malam ni tak tau nak tengok cerita apa lak...lupa nak tanya dia...apa-apapun jadi la...hehehe..janji ada dah...bantai tengok jer..

Esok (Sabtu)....nak pi Masjid India..apa lagi pi shopping lar kan...actually temankan member aku nak pi carik barang...then temankan dia pegi area Kotaraya...aku tak tau apa yang dia cari la kan..jalan jer laa...kalau tak malas gak...dok umah kemas-kemas barang best gak..barang benda aku nak buat...sepah jer dalam bilik...so, nak kemas mana yang tak pakai then buang lar...menyemak jer..lain la kalau bilik besar...dok bertiga..kena lar jimatkan ruang yang ada...kang marah lak orang..aku nie jenis yang bertimbang rasa..hehehe...

Minggu depan..ingat nak balik ke Lumut jap...tapi tengok keadaan lar..kalau rasa nak balik...aku akan beli tiket lar..cam biasa..tapi tak bleh balik jam 6 petang dah...kena naik bus jam 7.30mlm lar plak..sebab opis aku dah jauh dari Puduraya..kalau dulu keja area KL..senang sket nak balik..dekat la gak...nie jauh maa..tak terkejar aku dibuatnya...

Okies laa..nak sambung buat keja ...okies..chow...adioss..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...