Wednesday, September 08, 2004

::: Perjuangan Belum Selesai :::

Assalamualaikum wrth wbkth....

Haii semua! Apa khabar? Sorry laa sebab sekarang nie mungkin ramai yang jarang-jarang jumpa saya di Yahoo Messenger...bz laa...tak der masa nak masuk dah sekarang nie. Kalau ada masa baru lar masuk...kalau tak memang korang takkan nampak 'ONLINE' ler kan...

Dalam minggu nie bz sket...aku kena kemas umah aku selepas kejadian 'hujan dalam rumah' minggu lepas. Menyusahkan gak lar...banyak benda nak kena buang selepas semua di'timpa hujan' tak di sangka dalam rumah...so, dah alang-alang kemas...aku terus laa ubahsuai bilik tidur aku...hehehe..kemas ala-ala bilik pengantin laa konon..hahaha...sekali sekala nampak cun pe salahnyer kan...janji aku selesa...

Last week...sekor kucing parsi aku mati...ASHIE...dah ler comel..manja...cute...sayang sangat ngan dia...mati lak...aduhhh...susah susah biler dah sayang sangat...bila dia pergi rindu lak...nak buat cam ner...dah ajal dia...anyway memang aku sedih bila dia tak der....

Okeh aaa...nak pi kemas barang lagi...okeh...see ya guys!

Adios Amigos....

W'salam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...