Monday, September 27, 2004

::: Mengapa :::

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hai semua kengkawan ku sekalian...rindu kat korang semua...anyway guys..tak der apa-apa yang menarik sepanjang minggu nie...hanya mungkin sekadar coretan yang membosankan dari saya di sini...nak cerita apa pun tak tau dah nie...sibuk dok update gambar saje...so, pada sesapa kengkawan ku sekalian yang belum lagi menatap wajah ku nie...atau pun yang dah lama rindu tak tengok wajah ku ini...leh laa melawat link disebelah tuh kay...rajin-rajin lar ke sini kay...

Kelmarin tengok ANUGERAH ERA 2004...perghh..best gak...tema tahun nie best...URBAN BATIK...ramai lar yang pakai cun-cun...macam GRAMMY AWARD...hehehe...tapi ada gak yang tak best...ada artis yang berapa pakai gak mengikut tema tuh...kenapa...aku pun tak tau lar...macam last year lar....tema RETRO 70an...tapi ramai yang tak ikut spec...susah susah...nie laaa orang kita nie..degil...hehehe...ikut sedap sendiri jer kot...perasan cun la tuh konon...hehehe...(terkutuk lebih lak..macam wartawan lak aku nie ..hehehe)...

2 hari lepas aku baru dapatkan majalah kesukaan ku...EH! September...terlewat 20 hari..perghhh..berapi gak aku...punya lar susah aku carik...anyway...aku tak pernah miss majalah nie sejak 3 tahun lepas...kandungannya memang best...banyak info...especially untuk perempuan...so, kepada sesiapa yang masih mencari majalah terbaik untuk tatapan mata...beli la EH!...pasti puas hati...lepas tu akan jadi tak keruan bila tak jumpa di awal bulan..hehehee...tak percaya??!!

Hmmm...kawan aku sorang lagi nak kawin Oktober nie...huhhh...penat kesat peluh aku...hampir semua kengkawan aku (dormate aku ler) dah kawin..rata-rata semua ada anak...aku selalu lar keep in touch ngan depa nie...sebab apa-apa info baru...aku lar yang menjadi penyebarnyer...tapi...kenapa aku jer yang macam beriya lebih...nak tau semua...yang lain macam nak tak nak jer tau pasal aku...aku pun rasa macam tak wujud...invisible woman...nak buat macam mana...anyway, aku lebih suka macam nie...tak ramai orang kenal...hehehe...tapi ada gak yang kata aku nie "fames" giler...aku sendiri pun tak tau macam mana depa kata aku nie "fames"...hehehe..pelik aku...nak kata aku cun...tak jugak...biasa jer...muka tak der la macam minah saleh yang putih gebu...hitam jer...tak der macam dalam iklan OLAY tuh...bila orang pandang aku sampai terbang surat khabar...ehehehe...heran aku...ntah lar...biaq pi laa..buat tak tau jer la kan...

Okeh laa...aku nak pi keluar...jap lagi lepas Maghrib..nak pi makan satay...kawan mak aku nak belanja...perghhhh...favourite aku tuh...tadi tengahari dah ler pi makan BURGER SATAY KFC...hehehe...tak cukup-cukup ker lagi?? Hehehe..okeh...byee semua...

W'salam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...