Monday, September 06, 2004

Banjir Dalam Rumah...

Assalamualaikum Wrth Wbkth...
Aduh aduh..hari yang malang betul Sabtu lepas...Bukan apa...banjir dalam rumah...hujan dalam rumah...hehehe...ntah hape hape punya rumah laaa...kontraktor tu dulu bodoh ke ape...ada ke dia buat tangki air atas bilik tidur...perghhh..berapi aku..dah lar atas bilik aku lak tuh...abih banjir bilik kat umah aku...mak aku siap call suruh balik..sebab semua barang aku abih tenggelam dalam bilik..uuwaaa...tension aku dibuatnyer...so, aku pun balik dan tolong mak aku kemas semua barang tuh...perghhh...memang penat giler lar kena buat semua keje tuh..dah ler tuh...bukan satu bilik yang kena...sampai 2 bilik...ruang makan aku pun kena gak sekali...carpet semua memang basah abih laa...nasib baik komputer aku tak rosak laa...selamat aku..alhamdulillah...
Apa lagi ek...ada lagi sebenarnya barang yang nak dikemas...tapi aku rehat jap lar...banyak sangat benda nak dijemur balik...sebab semua dah basah...buku-buku dan kotal-kotak aku biasa lar...semua dah basah...dalam proses menjemur laa sekarang nie..penat tak terkata...waktu malam jer laa aku dapat rehat jap..hehehe..nasib baik makan malam best..hehehe...mak aku masak special...hehehe...
Okeh laa..nanti aku story lagi ek....tak tau apa nak citer...penat sangat kot..hehehe...byeee....
W'salam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...