Sunday, September 12, 2004

Bosan...

Assalamualaikum wrth wbkth....
Huhhh...penat 2-3 hari lepas lom abih lagi nie...penat kemas rumah..ngalahkan orang kemas umah nak kawin jer..hehehe...dah nasib nak wat cam ner kan...umah ntah hape-hape...anyway ALHAMDULILLAH la gak nasib baik tak der apa-apa yang berlaku...dan aku masih ada rumah...nak pindah? Ntah laa...kalau ada duit nak pindah gak kot...tapi tak tau di mana lar...area umah aku sekarang nie sibuk betul...tambahan kalau cuti sekolah...lagi laa jalan nie sibuk...nak keluar dari simpang pun berbaris panjang betul sampai ke Teluk Batik...Marina Cove depan umah aku tu dah siap...cuma kawasan perumahan yang ditambak di depan tu je lom siap...kawasan perumahan atas air...wooo..best...cantik...aku dah tengok contohnya hari tu...dengar citer depa nak buat jambatan ke Pangkor...wooo..dekat ler lagi dari umah aku nie...10 min jer dah sampai...aku sendiri pun baru 3 kali sampai Pangkor...duduk sini dah berbelas tahun...tapi pegi jarang sekali...nak wat cam ner...tak minat...hehehe...
Hmmm...mak aku kuar jap tadi..ngan kawan dia...pi ceramah apa ntah...tapi ada derma darah...heheh...tu pasal aku tak ikut...bukan takut derma...tak layak kot..hehehe...dok umah sorang-sorang ingat nak kemas bilik..tapi..malas lak...aku login lar jap internet....check email...update blog...hehehe...tengah rajin boleh laa kan..kalau tak memang malas giler nie...hehehe....
Okeh aaa..nanti aku sambung lagi kay...byeee...adios amigos...
W'salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...