Monday, April 14, 2014

Susu Pisang

Salam semua,

Korea? Aku nak ke Korea ker? Tak de la...sampai pun belum nie. Cita-cita memang ada nak ke sana. Insya'Allah. Nanti sampai laa tu kan...

So, walaupun tak penah sampai ke Korea. Dapat merasa barang-barang yang fames dari Korea pun jadi laa kan...beli kat Korea? Tak de la...Beli kat pasaraya kat KL aje. Sekarang dah melambak. Tapi tak de laa dalam botol dia yg comel tu. Di sini dia dalam kotak. So far perisa Strawberry pun dah sampai. Jenama Binggarae. Sangat famous laa pada yang penah pergi Korea dan  minum susu ni. Walaupun tak penah sampai sana...tapi bila baca blog orang2 yang ke sana...rasa terliur lak. Then bila terjumpa apa lagi terus la beli.


Suka laa rasa dia. Sebab susu pisang amat jarang di jual. Dulu ada gak. Sekarang nie tak de. Bila jumpa nie bleh merasa susu pisang again! So, pada yang minat boleh laa dapatkan di Coldstorage & ISetan Food Market. Harga? Aroun RM3.50 ke RM4.00 sekotak kecil tu. Hmmm kat mana nak cari? Cari laa di rak-rak air kotak n jus2 di chiller pasaraya tu. Gerenti puas hati kan! 

Chooowww...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...